Gå til innhold

F31 316i Safirsort | BIlder


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, sandersander skrev:

Fin bil! Blir spennende å følge med her 🤜🤛

Takk! :) 

10 timer siden, Daniel. skrev:

Se der ja, trodde ikke det fantes så har ikke tenkt på å søke på det. Bestilt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fahad skrev:

Glemte å nevne foliere vinduslistene i blank sort 🙂

Hvis du tenker på de som er på B-stolpen og den lille på bakdøren så har jeg kjøpt folie til dette. Listene som er matt sølv, blir nok matt sølv enn så lenge. ;)  Fint med litt kontraster også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe jeg burde få byttet på garanti? Begge railsene er irret både foran og langs siden.

Skal inn for å fikse en vannlekkasje på passasjersiden foran, så tenkte å ta opp dette også. Bilen er 4 år gammel så det er litt kjipt med irring allerede.

20180819_165647.thumb.jpg.325db4480cab5e5f1db41307c6e6438d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frode D skrev:

Er dette noe jeg burde få byttet på garanti? Begge railsene er irret både foran og langs siden.

Skal inn for å fikse en vannlekkasje på passasjersiden foran, så tenkte å ta opp dette også. Bilen er 4 år gammel så det er litt kjipt med irring allerede.

Ja, det ville jeg klaget på. Mulig de sier det skyldes bruk av vaskemidler eller lignende, men verdt et forsøk. Ypperlig anledning til å få høyglans sort istedenfor :P 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Walkabout skrev:

Ja, det ville jeg klaget på. Mulig de sier det skyldes bruk av vaskemidler eller lignende, men verdt et forsøk. Ypperlig anledning til å få høyglans sort istedenfor :P 

Ja, det kan jo hende, men har ikke brukt sterke kjemikalier på den selv. Man avfetter vanligvis ikke på taket...

Hvis jeg får byttet de så blir de nok sorte ja. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frode D skrev:

Er dette noe jeg burde få byttet på garanti? Begge railsene er irret både foran og langs siden.

Skal inn for å fikse en vannlekkasje på passasjersiden foran, så tenkte å ta opp dette også. Bilen er 4 år gammel så det er litt kjipt med irring allerede.

20180819_165647.thumb.jpg.325db4480cab5e5f1db41307c6e6438d.jpg

Jeg fikk mine byttet på garanti etter jeg fant bobler under lakken. Mine er sorte da men spiller ingen rolle. Ordnet på noen timer :)

Hold øye med baklyktene også etterhvert som temperaturen synker ute, ser fort om du har problemer med dugg, da får du nye lykter også 🤙

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 20.8.2018 at 17.08, danskiii skrev:

Jeg fikk mine byttet på garanti etter jeg fant bobler under lakken. Mine er sorte da men spiller ingen rolle. Ordnet på noen timer :)

Hold øye med baklyktene også etterhvert som temperaturen synker ute, ser fort om du har problemer med dugg, da får du nye lykter også 🤙

Det høres lovende ut, får håpe de kan bytte de også.

Har sjekket de for dugg og de ser fine ut foreløpig 😊

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Frode D skrev:

Det høres lovende ut, får håpe de kan bytte de også.

Har sjekket de for dugg og de ser fine ut foreløpig 😊

Ja mine var også helt fine til vinteren kom, så var de plutselig fulle i dråper.. men fort gjort å fikse da med garanti :)

Synd man ikke får oppgradere til facelift lykter 😕

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, danskiii skrev:

Ja mine var også helt fine til vinteren kom, så var de plutselig fulle i dråper.. men fort gjort å fikse da med garanti :)

Synd man ikke får oppgradere til facelift lykter 😕

 

Når du sier det så mener jeg å huske det i tråden din. 

Tja, han solgte F30 til samboeren min fikk byttet til facelift. :) han betalte mellomlegg og kabel så vidt jeg forstod.

12 timer siden, Amistad skrev:

Gratulerer med fin bil :)

Takk for det. :) 

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...