Gå til innhold

F31 316i Safirsort | BIlder


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

Satt som et skudd de felgene der! :D 

Mener å huske jeg har spurt om det før, men kan ikke finne det igjen: Hvor var det du kjøpte "proppen" til bakluka for å fjerne vindusviskeren? Var det noe særlig jobb å fjerne den? Og måtte man kode bort noe, eller går det greit uten? Ser ganske cleant ut, så vurderer det selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 21.29, Larsinnj skrev:

Frekt 8) 

Takk 8-) 

På 18.2.2019 den 17.13, Walkabout skrev:

Satt som et skudd de felgene der! :D 

Mener å huske jeg har spurt om det før, men kan ikke finne det igjen: Hvor var det du kjøpte "proppen" til bakluka for å fjerne vindusviskeren? Var det noe særlig jobb å fjerne den? Og måtte man kode bort noe, eller går det greit uten? Ser ganske cleant ut, så vurderer det selv :) 

Glasspluggen er kjøpt på gecleant.de, men man får også på laaav.no feks.

Man må slipe bort plast/gummi som er nedi hullet med en dremel eller lignende. Ellers er det ganske grei skuring. Har ikke kodet bort noe, men har fjernet hele viskergjennomføringen og laget en knapp på innsiden av ruten for å kunne åpne den. :) På E91 kunne jg kode nøkkelen til å åpne vindu, men her er jo luken elektrisk så man kan ikke velge.

19 timer siden, papertiger skrev:

@Walkabout jeg gikk minste motstands vei og kjøpte en F36 for å slippe hele bakruteviskeren. Trives med den nye tilværelsen. 

Forstår jeg godt. Hadde lyst på F36 selv, men litt tungvint å drasse rundt hjul osv i den... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frode D skrev:

Forstår jeg godt. Hadde lyst på F36 selv, men litt tungvint å drasse rundt hjul osv i den... :P 

Det var egentlig en spøk, var visst ingen som tok den 😂. F36 er for øvrig ypperlig redskap til å frakte dekk i! Hadde de fire vinterhjulene i når vi henta den i Oslo, gikk fint som bare det. La ned setene og tok bort hattehylla så ble det plutselig et hav av plass - alle fire hjula lå på siden av hverandre, stroppet til lastekroker :) kunne sikkert hatt 2 dekk til i fremst uten problem. Så hadde du sluppet å tenkt på vindusviskeren også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, papertiger skrev:

Det var egentlig en spøk, var visst ingen som tok den 😂. F36 er for øvrig ypperlig redskap til å frakte dekk i! Hadde de fire vinterhjulene i når vi henta den i Oslo, gikk fint som bare det. La ned setene og tok bort hattehylla så ble det plutselig et hav av plass - alle fire hjula lå på siden av hverandre, stroppet til lastekroker :) kunne sikkert hatt 2 dekk til i fremst uten problem. Så hadde du sluppet å tenkt på vindusviskeren også 😂

Mye kjekkere å modifisere 😉

Og det går 8 hjul inni F31, så edda bedda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frode D skrev:

Tusen takk :) er veldig fornøyd med bilen nå!

Det eneste som mangler er litt mer power.

Nei du har nok i denne .😀

Du har en annen en du kan lufte deg i .

Jeg nekter deg flere råskinn.😜😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Nei du har nok i denne .😀

Du har en annen en du kan lufte deg i .

Jeg nekter deg flere råskinn.😜😜

Haha, det blir ikke ny bil. Men det er mye å hente ut av motoren.

1 time siden, stoltbmwelsker skrev:

Får jo brått 210hk i denne med chip da :D

Ja, og det er nok i en bruksbil. :) Jeg har litt igjen av garantien, så vi får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...