Gå til innhold

F31 316i Safirsort | BIlder


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, papertiger skrev:

Det ble skikkelig bra, passer nok vel så bra som blått til svart ja :)

Det tenker jeg også. 😁

1 time siden, ahj skrev:

oiii, for en farge. De ble skikkelig stilige! :D 
 

Takker! Satser på at det blir bra med litt andre små detaljer i gult 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

For en måned eller to siden hadde jeg kjøpt inn alt av deler til å bytte bremser. 340mm M-sport foran og 330mm og kalipper fra 330d bak. Dette er samme oppsett som de første 435i er levert med så dette skal gi et balansert oppsett. :) Valgte dette kontra 370mm og 345mm M-sport pga pris og for å ha flere alternativ til vinterhjul.

Jeg fikk et innfall og lakkerte jeg bremsene gul. Grunning, gul farge og 2k klarlakk. Har nå lagt en og en halv måned og fått på coating. Så til montering...

Før og etter - foran:

46650940241_6a47649612_b.jpg

46650940151_78763218c2_b.jpg

Før og etter - bak:

45735945785_7dd161a055_b.jpg

46598343732_b2288e0cdc_b.jpg

Med tette vinterhjul synes de ikke så veldig.

32776241198_0734c2b96a_b.jpg

Men de lyser godt opp med sommerhjulene. :D 

45735612485_e23946a2d1_b.jpg

All klaring er god klaring :P Jeg fikk jo gule BBS-logoer av dama til jul så det ble lekkert :D 

31709391407_03a0e13b70_b.jpg

Jeg kjøpte også inn folie for å trekke over listen innvendig. Var veldig usikker på hvordan dette ville bli, men for 150kr var det verdt et forsøk. Resultatet syns jeg gjør at det blir en fin helhet. 

46598439082_4db7b92a5a_b.jpg

Tone siderutene, takspoiler og LCI-baklykter så er vi i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, papertiger skrev:

Dette ser lovende ut! Og av en eller annen merkelig grunn gjør disse felgene seg _langt_ bedre på F3x med litt senk. Kunne ikke fordra de forrige vinter på F36'en (som da gikk på stylter...), men nå etter litt senk kan jeg leve med de. 

De har vokst litt på meg og, men jeg har lyst på style 640 til neste vinter. :) lå ute ett i nærområdet men vi ble ikke enige om pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frode D skrev:

De har vokst litt på meg og, men jeg har lyst på style 640 til neste vinter. :) lå ute ett i nærområdet men vi ble ikke enige om pris.

Har de samme på vinterhjulene jeg og. Ønsker meg egentlig nye, men de er helt greie. På den positive siden ser jo M-sportbremsene VELDIG store ut bak en 17" felg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, papertiger skrev:

Ja de ser jo langt bedre ut, ingen tvil om det. :) 

Takk :) 

17 timer siden, macrorain skrev:

Har de samme på vinterhjulene jeg og. Ønsker meg egentlig nye, men de er helt greie. På den positive siden ser jo M-sportbremsene VELDIG store ut bak en 17" felg :) 

Det som er kjedelig med 17" er at det blir ballongdekk. Da er 18" bedre, evt. 19 men det er så enormt dyrt med dekk.

17 timer siden, Runey skrev:

Rålekkert med de felgene! Egentlig ganske greit kompromiss med det bremseoppsettet da :) 

Takk! Ja, vil si det er det. Bruker så mye penger på bil at noen plasser må man "spare". :P 

17 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Du lure ingen Frode😂

Utseendemessig kanskje. 😂

16 timer siden, sandersander skrev:

Kjempefint :) 

Takk!

12 timer siden, Daniel. skrev:

Ble pent 👍🏻

Takk!

6 timer siden, papertiger skrev:

Ble svært så bra, spesielt med BBS-oppsettet. Men kanskje de gule accentlistene inni bilen ble litt mye? Muligens bildet ikke yter bilen rettferdighet.

Listene tenkte jeg i begynnelsen at ble litt mye, men syns de er fine nå som jeg er vant til de. Vurderte å ta de tynne listene på dørtrekket som er over ambient light og, men det dropper jeg.

Uten listene så blir de gule bremsene litt malplassert føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...