Gå til innhold

Gabz' E92 330XD | Video, s. 30


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

@danskiii @Makky123: Tusen takk, boys! :D

@fxslinTakk for hyggelige ord! Ja, veldig hyggelig! Var dessverre i veldig hastverk ettersom jeg skulle videre til en annen avtale, så får satse på litt bedre tid neste gang :P 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Fikk en kjekk pakke i posten idag også, som inneholdt følgende:

dashcam.thumb.jpg.bd2c0e61c440a7c9a3335045f4ddb2fb.jpg

Etter noen solide timer research etter hva som fylte kravene mine har jeg fått handlet inn en fin dashcam-kombo ettersom jeg begynner å bli passe lei av idioter som ikke kan kjøre eller parkere, så greit å ha bevis dersom noe skulle skje enten i sånne tilfeller, eller når jeg er ute og kjører. Får prøve å finne tid til å montere dette snart, så kan jeg sove litt bedre om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 23.6.2019 den 0.37, Gabz skrev:

[...]

Dette ble en skikkelig oppgradering! Bilen ble meget flott synes jeg. 335i/335d burde egentlig blitt levert med bedre seter foran enn de med mindre motorisering. Opplevde i hvert fall stolene i min gamle 335i som ganske kjipe selv om det var sportsseter. Det er ikke seter som står i stil med bilen. Uansett, flott bil med meget flott farge! :)

Endret av Saltkjelen
Fint om det ikke siteres med bilder og sitatets størrelse kortes ned.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :) Ble vesentlig bedre med M3-setene iallefall. Men det største savnet mitt er enda knekkbar rygg etter å ha hatt komfortseter i 5-serien min, men det er dessverre et av kompromissene jeg måtte inngå med en 3-serie. 
-
Ellers har det ikke skjedd noe spennende siden sist, bare litt vedlikehold og rutebytte. Fikk nemlig en relativt solid rose i ruta etter at en stein falt av en tippbil i motgående kjørefelt..

1194755045_Bilde_28_06.2019_19_39_47.thumb.jpg.52441d98e84d87e3be1e71c8c0dc63cb.jpg

2138043361_Bilde_28_06.2019_19_39_51.thumb.jpg.4f1b37088d85be746c9deeb94b6cec98.jpg

 

Leverte bilen på verksted for å ordne dette med en gang da jeg uansett hadde tenkt til å få byttet casterstagene framme ettersom de begynte å bli slitt. Også hadde visst reimen til servopumpen blitt litt strekt og sliten, så den ble byttet, samt ene mansjetten på drivaksel foran da den hadde en liten rift. Like greit å ta seg av sånt med en gang enn å vente på at det plutselig blir verre.

1568458105_Bilde_09_07.2019_15_32_44.thumb.jpg.986e554d99bd35398cbfaf65f94881e0.jpg

 

Kjipt å nok en gang spytte ut store summer på hovedsakelig usynlige ting, men godt å iallefall vite at ting er i orden teknisk. Jeg er tilhenger av preventivt vedlikehold, og det koster fort litt,men velger å tro at jeg får igjen for det lenger ned veien når bilen begynner å bli eldre og kilometerene triller på. Dog også veldig godt å få inn ny, fin rute uten den stygge rosen. 

1899948270_Bilde_09_07.2019_15_32_51.thumb.jpg.41075f424e367b86b663605cb3f84826.jpg

Neste på agendaen nå er enda mer vedlikehold (spennende) da det snart har gått 10.000km siden siste oljeskift, så det skal tas på tirsdag. Slenger samtidig på nye viskere, sjekk av AC-system bare for å ha det gjort, også få sett på litt eksosløsninger bak. Har sendt mail til GS angående en diffuser jeg har lyst på, så muligens den går i bestilling da også, sånn at rumpen på bilen kan komme et hakk nærmere "ferdig" snart. Også skal selvfølgelig BlackVue-pakken monteres asap når jeg får tid og mulighet.

Når alt det først er i boks, så er neste på planen å få tatt turen til TRF. Begynner å bli utålmodig med å få på plass svart taktrekk også, så det er også ganske høyt på prioriteringslisten. Får se hvor det faller inn i rekkefølgen etterhvert.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer nok det. Skal kjøpe leilighet nå i august så bare lufter den for å se om det er noe interesse i fornuftig prisklasse da det er visse andre ting som kunne hatt godt av prioritet, men må på ingen måte selge heller. Får jeg et solid og fornuftig bud så skal det vurderes, men ellers bare beholder jeg den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gabz changed the title to Gabz' E92 330XD | Video, s. 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...