Gå til innhold

Gabz' E92 330XD | Video, s. 30


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Mange takk, @Hefre auto :)

________________________________________________________________________________
 

Fått ordnet en viktig detalj idag. Nye alu-skilter og svarte N-merker.

1.thumb.jpg.b05b76c629a5ee17af2566d932b52744.jpg

 

Setter igang. Brukte Scotch sin Extreme-borrelås (dual lock typen) på skiltene foran. Hadde dette på E39 520D'en jeg bygde og det fungerte veldig bra.

3.thumb.jpg.1e50f60532254e874345593beb1e1bf2.jpg

 

Ble veldig mye bedre med en gang. Før/etter:

6.thumb.jpg.734b68021dff971418033431ec7bc303.jpg

 

Mye ryddigere. Mer midtstilt også, det forrige hang for lavt.

7.thumb.jpg.3d47430cd79fbc9bbf2276b39a6ba751.jpg

 

Bak brukte jeg Scotch sin Extreme-teip. Brukte det bak på E39en dette også, satt som juling det og. 

2.thumb.jpg.8dce42cfd0124e2988290c1fd6ee55f7.jpg

 

Før/etter:

4.thumb.jpg.75c249f23f28ad55415737ac2152b60c.jpg

 

Ble bra det!

5.thumb.jpg.45313cd3d73aef02aa140a499efb2d40.jpg

 

Ja, det forferdelige emblemet skal bort. Både foran og bak. Og bilen er dessverre møkkete på bildene etter vått føre tidligere idag. Men meget fornøyd med nye skilter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! :) Veldig også, faktisk flaut å kjøre rundt med. Har sendt mail til et par huggere som har E92 inne om emblemer fra de, så får se på mandag hva de sier. Om de ikke har eller om de er i dårlig stand så får jeg bare kjøpe nye på mandag kveld. Koster 1000-lappen for foran og bak så hadde dog vært greit om en av huggerne hadde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Gabz skrev:

Takktakk! :) Veldig også, faktisk flaut å kjøre rundt med. Har sendt mail til et par huggere som har E92 inne om emblemer fra de, så får se på mandag hva de sier. Om de ikke har eller om de er i dårlig stand så får jeg bare kjøpe nye på mandag kveld. Koster 1000-lappen for foran og bak så hadde dog vært greit om en av huggerne hadde. 

Bruktavdeling på Koed ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Designer skrev:

Er jo ikkji akkurat Montego den farga på skiltene heller da 😂 njæææi enig med @Gabz svart er topp.

Men prøver å finne en nogenlunde lik folie til montego som kunne passet som N-merke.😎

Skal man fargematche rondellene også da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@danskiii: Mange takk! :D Tåkelysene er enda en vurderingssak, liker den både med de og uten. Men ikke umulig at de skulle ryke etterhvert heller. Vurderer også litt å bytte M3-fangeren med M-sport. Men M3 er definitivt fin den også. Uansett ganske langt nede på prioritetslisten enda. 

@Thundercoil: Merci beaucoup! Haha, ja det. :P

@ogee1: Takktakk! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bestilt litt stæsj i løpet av helgen.

  • Nye emblemer foran og bak
  • ZHP girkule
  • Mtec V4 pærer til AE
  • Osram LED skiltlys
  • Hvite sideblinklys
  • Swirl flap delete kit
  • Veivhusventilasjon
  • Luftfilter
  • Kupéfilter
  • Ny bensinlokkutløser (gamle er ødelagt)

Da får jeg "ryddet opp" litt utvendig, samt få skiftet litt ting som jeg er usikker på når er skiftet sist også. Vet at forrige eier nylig har skiftet kjølevæske, byttet glødeplugger og relé, byttet bremser rundbaut osv. Han byttet også olje og oljefilter rett før jeg kjøpte den, så det er jo good. Reimer og slikt ser strøkent ut. Ellers tenker jeg snart å få byttet olje på girkasse, fordeler og differ, samt få byttet dieselfilter. Kanskje også bytte bremsevæske og servoolje. Mest for å bare ha det gjort og slippe å tenke på det med det første. Liker å vite sikkert at alt er gjort og i orden.

Neste på agendaen (utenom anlegg) etter det er nok å få bort EGR også få fjernet innmat i DPF. Greit å vite at motor puster friskt og lett tvers gjennom. Blir deilig når alt er gjort å vite at alt det tekniske er helt nyservet og som det skal være :) Vet at den er godt vedlikeholdt som den er, men liker som sagt å vite 100% sikkert at alt er nytt og i orden. Ingen skade i preventivt vedlikehold heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gabz changed the title to Gabz' E92 330XD | Video, s. 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...