Gå til innhold

Gabz' E92 330XD | Video, s. 30


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

En litt mindre hyggelig oppdatering.

Dette kjipe synet møtte meg nemlig på parkeringsplassen når jeg skulle reise på jobb idag. En nabo som hadde klart å rygge inn i fronten min i går kveld. Ser ut til at den har fått en ganske god dytt også. Hjørnet på fangeren var sprekt, en solid bit manglet, diverse lakk som var sprekt opp, og fitmenten mot lykten er helt off. Lyktespyler-lokket er helt løst også, samt at PDC-sensoren sikkert også har fått smake litt på smellen. Men hun som rygget på bilen hadde heldigvis vært ærlig i saken og sendt meg en sms slik at jeg fikk tatt kontakt og satt i gang skademelding så da er det bare å vente og håpe det ordner seg.

1.thumb.jpg.f2e60416404431cbbcc4d14cc53207d5.jpg

 

2.thumb.jpg.21805ddbedf9ba6c98bbd396d89c8be4.jpg

 

3.thumb.jpg.5343bf339e43ed2d5d41f9fb6988aac4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, StigJ skrev:

+2 👌

+3 :D 

Godt med ærlige folk da, i det minste!

Men jeg ser jo nå at du må få handlet deg krompærer så du slipper det oransje skinnet i lyktene dine ;) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@stoltbmwelsker, @Solberg93, @StigJ:
Det er planen, ja! Liker både M-sport og M3-fanger veldig godt på denne, men har vippet mye mer over på M-sport i det siste. Nå som jeg uansett må bytte fronten så er det et enda lettere valg, samt at det blir mye mer helhetlig når bakfanger og sideskjørt kommer på også :)

@lagunilla:
Hahaha, ja det! Var faktisk første jeg måtte sjekke når jeg fikk meldingen :lol: 

@Evopower:
Er som sagt litt blandede følelser angående fronten. Når jeg hentet bilen var likte jeg den ikke sånn veldig, men så vokste den kjapt på meg også brått likte jeg den best. Nå er jeg tilbake til å ville ha M-sport i stedet, så blir nok det :P Men M-sport bakfanger, sideskjørt og 335-look eksos har vært planen siden dag 1, så det kommer, ja. Nevnte det på side 2 i tråden her også. Blir nok et voldsomt løft :D 

@Walkabout:
Absolutt, når folk faktisk kommer fram og er ærlige med slikt så tar jeg det veldig fint. Ja, må få byttet de til krom snart. Har vel blitt nevnt et par ganger før det også 😅 Stor forbedring for lite penger så gjelder bare å huske å få handlet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille her enda. Motparten sier de har sendt inn skademeldingen like etter det skjedde men jeg har enda ikke hørt noe fra noen på dems side. Så jeg kontaktet bare mitt eget selskap og forklarte hendelsen, så da har de fått opprettet egen sak og skadenummer slik at jeg bare kan ta takst og ordne den delen, også får de heller mitt selskap ta saken med motpartens selskap senere. Så nå må jeg bare finne ledig tid til å få dratt og taksert skaden så blir det iallefall ordnet for min del. I mellomtiden går det fortsatt bare i daglig bruk. 

Meget godt å få av is, snø, salt og møkk med jevne mellomrom også.

924966137_Bilde_02_02.2019_17_34_27.thumb.jpg.88426674579f7156d2ba813b4acc1434.jpg

38582144_Bilde_02_02.2019_17_33_46.thumb.jpg.f4f88bcf517d6b5488a5915d2b4f3ac4.jpg

15668942_Bilde_02_02.2019_17_39_47.thumb.jpg.12d7bb2404baa25c16519733bd1e1cb9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gabz changed the title to Gabz' E92 330XD | Video, s. 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...