Gå til innhold

Gabz' E92 330XD | Video, s. 30


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer! Flott E92 med skikkelig maskin! 

Gleder meg til å følge med her, så du la ut på instastory :D 
Deilige upgrades, Nautiliuz skal jeg også innom etterhvert, men satser på ikke fullt så stor regning :P 

Må si...nyyyydelig farge 😎 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mathiseen, @sluquet, @Daniel., @Kolstad Jr., @Tony Soprano, @///M-ini95, @Djwik, @fxslin, @StigJ, @Fahad: Mange takk for hyggelige ord, boys! :D 

@Slavearbeider'n: Får se an. Er ikke heeelt overbevist om alcantara-rattet enda, egentlig. Men hvis det er kommet for å bli så må belger til brekk og girspak til, ja :) Tror dog jeg har bestemt meg for å vente litt med skinninteriør med det første, andre ting som skal få prioritet først.

@Frode D: Det tror jeg også :D Usikker angående tåkelysene. Liker både med og uten, så får se an hva det blir til etterhvert.

@awt: Takktakk! :) Var litt skeptisk til M3 fanger i starten selv og så for meg å montere M-sport, men er litt usikker nå. Vokst veldig på meg så usikker nå hva jeg har mest lyst på. Langt ifra førsteprioritet uansett så har god tid til å bestemme meg :P 

@Designer: Takker! :D Åja, så gøy! Ja, lyd er utrolig viktig. Kanskje litt mer for meg og mine standarder enn for andre (les mennesker uten hjerneskade) som prisen viser.. Dog veldig verdt det i mine øyne. Og ja, meget fornøyd med fargen! Forsåvidt noe få andre har også :) Får faktisk en del blikk med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil og bra den fylte kravene dine. Kan fort bli litt kompromisser når en handler bil og da ender det kanskje med at man bytter igjen. Og med den ''to-do listen'' din så ser det ikke ut til at du har mulighet til å bytte med det første :D

Listen din med ting som skal gjøres ser veldig spennende ut. Bare m-sport bakfanger og sideskjørt hjelper allerede mye på. Angående tåkelysene synes jeg bilen kler tåkelysene i fangeren da det fort blir litt mye look-a-like M3 med å fjerne de.:)

Hvilken plan har du for eksos? Bare lette litt på lyddempingen med standard utseende eller straight pipe med 4x utblås? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil! Virkelig en bil som kombinerer kjøreglede, allsidighet og moderne teknologi.

Hadde jeg kjøpt den, hadde jeg beholdt utseende slik den er, bortsett fra å få på shadowline lister og nye felger. Er tilhenger av oem look, men den frontfangeren var tøff :)

Trf tuning er sikkert ikke dumt selv om det er en sprek 330. Alltid greit å få bort dpf og egr og slikt. Effektøkningen er bare en bonus. Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Carlsius: Takktakk! Ja, veldig fornøyd så langt :) Blir litt påkost på den, men skal jeg ha den så lenge som jeg har lovt meg selv så går det fint. Blir jo mye store løft med modifikasjonene jeg ser for meg, ja, og da blir den jo etterhvert ganske perfekt. Ja, veldig usikker angående tåkelysene selv.

Angående eksos lurer jeg på å kjøre 335i-looken, bare litt "bøsere". Noe ala dette:

Eisenmann%20BMW%20335i%20E92%20E93%20Exh

Eventuelt er jo også veldig fan av "standard" M-tech fanger bak med dobbel eksos på ene siden. Lydmessig vil jeg hente ut litt også, er utrolig kul lyd med straight-pipe på M57, men det blir kanskje litt voldsomt i en bruksbil som skal opprettholde litt klasse. Men noe må jeg få til. Decat downpipe er jo egentlig på planen mtp. både lyd og tuning, er bare redd for at det soter mye med det. Usikker enda, får se an litt etterhvert :) 
 

@Evopower: Mange takk! Ja, tenker det samme. Er en veldig god blanding av alle de gode verdenene :) Liker best M-sport-looken så blir det etterhvert. Men ser absolutt ikke fælt ut som den er nå heller! Ja, tuning gjør seg nok uansett. Bli kvitt drittsystemene og samtidig få det beste ut av motoren liksom. Heller ha for mye og ikke få bruk for det enn å trenge det og ikke ha det. Men går absolutt bra som den er nå også :P Er visst chippet hos Tuningservice via forrige eier, men tror ikke tallene hans stemmer helt. Så greit å vite nøyaktig hva man har også. 
 

@Havers, @Tollefsen, @Wazu, @papertiger, @sveigis, @Gorg, @Shattered, @ChrisP: Tusen takk for hyggelige ord, folkens! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gabz changed the title to Gabz' E92 330XD | Video, s. 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...