Gå til innhold

Min Techno Violet E46 330Ci


Stawky
 Share

Anbefalte innlegg

Mener på at det hadde noe med at TÜV papirene ikke er til 330, men til alle chassi med en spesifik akselvekt ^^
Så det var noe nummer de måtte krysssjekke vist nok. Prøvde og forklare når jeg var der, men har hørt at jeg har møtt på feil person også :P Så får vell bruke Mai til å få gjort litt mens jeg ikke får kjørt den ^^

Kommer nok noen bedre bilder når jeg tar den ut igjen ^^ Kan vell kategoriseres som fin langt i fra, men langt i fra fin :P
Holder fokus på og få den 100% slik jeg vill ha den mekansik så ryker jeg på kosmetisk etterpå denne gang ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg svar i går at senk var godkjent. Så nå venter jeg bare på nytt vognkort.
Før den sendes på EU så skal alle foringer og bremser byttes. Og justere litt camber slikt at jeg får plass til bakfelgene :)
 

IMG_20190416_160707_369.thumb.jpg.107b49e15a74e947074efabbab8bf9f8.jpg

Endret av Stawky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært veldig rolig her den siste tiden, da jeg en stund var usikker på om jeg ville forsette på denne bilen eller om jeg skulle finne meg noe annet.
Men lysten kom tilbake, så per nå venter jeg på priser på litt deler fra ESS, og sitter og funderer på om jeg skal fortsette med TS2 planen, eller gå full pupp og skaffe en ekstra B30 og kjøre på med TS3 bygg :P


 

71565830_2019-07-2513_25_02.jpg.b38b299254d5dd8a853b2f5aac293583.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det, ja!  Ventet på det. Haha. Fekzen her inne kan også ordne med map og mindre reimhjul om du vil hente ut litt ekstra fra TS1/TS2. :) Det hadde jeg planer om, dersom 330en var tungsolgt og heller ble beholdt en stund. Prøvde egentlig bare å selge den siden jeg hadde M5en for hånden.

Uansett blir det artig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Thundercoil skrev:

Der kom det, ja!  Ventet på det. Haha. Fekzen her inne kan også ordne med map og mindre reimhjul om du vil hente ut litt ekstra fra TS1/TS2. :) Det hadde jeg planer om, dersom 330en var tungsolgt og heller ble beholdt en stund. Prøvde egentlig bare å selge den siden jeg hadde M5en for hånden.

Uansett blir det artig. :) 

Hehe :P Takker for tipset ^^ Holder på å sanke inn litt info ang. TS3 osv siden det ikke selges lengre, og virker som det ikke er alt ESS selv vill dele med seg :P Blir nok datasprut om jeg går for noe ala TS3. Har en kompis som lager sprut selv som er plug and play på E46 ledningsnett ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...