Gå til innhold

F80 M3 Solgt | M4 CS Next


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

På 28.9.2018 den 19.48, sveigis skrev:

Å djisses for en bil ,og flett ny M bil!:):)

Gratulerer så mye ,denne skal jeg se en gang .

 

På 29.9.2018 den 9.32, Orjan skrev:

Gratulerer med nydelig M3 - også så herlig farge!!😍

 

3 timer siden, ogee1 skrev:

Gratulerer, flott bil!

Takk for fine ord. Veldig fornøyd med fargen 🙂 Du får si ifra når du er i Oslo, Sveigis 👍

Legger ut noen bilder fra i dag. Ble en grundig vask toppet med Svisswax Shield. Lakken er i meget god tilstand, det er så vidt den trenger lakk korrigering. 

IMG_20180930_142321.jpg

IMG_20180930_144903.jpg

IMG_20180930_162452.jpg

IMG_20180930_173304_570.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Gratulerer så mye med enorm bil, Fahad! F80 M3 er bare så vanvittig riktig, og det blir ikke mindre bra når den har de aller feteste originalhjulene heller. Hva slags planer har du for denne? :)

Takk for det, Lasse 🙂 Liker veldig godt de felgene der jeg også. 

Har planer om å gå for M Performance frontleppe, Vorsteiner diffuser, High kick bagasjeluke spoiler og H&R fjærer som senker 30/20. Vil holde den mest mulig clean. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, StigJ skrev:

Ikke noe ræserstriper på denne nå da ;)

 

Jo, det kommer 😂 Nei da, ikke på denne. 

 

18 minutter siden, Hpi skrev:

Gratulerer med knallflott bil,  utrolig kledelig farge og med noe svart her og der blir det innertier 

Tusen takk, fargen er helt nydelig. Ser faktisk enda bedre ut i virkeligheten 🙂 Kommer et par carbon deler snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes som regel at felger som har så "skarpe kanter" som Style 666M ser litt jalla ut, hvis ikke det er på en syk Lambo eller Ferrari eller noe annet jåleri, men BMW har en merkelig evne til å få ting til å stemme når de designer felger. Og 666M er noe av det mest vellykkete de har laget på mange år, synes jeg. Passer sinnsykt bra til bilen! I tillegg er det detaljer i designet som bare er helt nydelige. Som at eikene nesten ikke svinger innover på baksiden av felgen når de treffer felgbanen. Og de tynne eikene, da. Vakkert!

681M på vinterhjula, @Fahad?

666M.thumb.jpg.e0448e3c0d2d8afb7a45f6e7fbdc305c.jpg

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, ogee1 skrev:

Jeg synes som regel at felger som har så "skarpe kanter" som Style 666M ser litt jalla ut, hvis ikke det er på en syk Lambo eller Ferrari eller noe annet jåleri, men BMW har en merkelig evne til å få ting til å stemme når de designer felger. Og 666M er noe av det mest vellykkete de har laget på mange år, synes jeg. Passer sinnsykt bra til bilen! I tillegg er det detaljer i designet som bare er helt nydelige. Som at eikene nesten ikke svinger innover på baksiden av felgen når de treffer felgbanen. Og de tynne eikene, da. Vakkert!

681M på vinterhjula, @Fahad?

666M.thumb.jpg.e0448e3c0d2d8afb7a45f6e7fbdc305c.jpg

Må si meg helt enig med deg. Jeg likte de ikke når jeg så dem for første gang på en M4, men de har bare vokst mer og mer på meg! Klassiske felger med litt "old school" look. 

Vinterfelgene har jeg faktisk ikke sett eller brydd meg så mye om. Det eneste jeg vet er at det er originale 18". Skal hente de i morgen fra tidligere eier. ville ikke at han skulle legge dem i bilen, så de ble liggende der 🙂 Skal uansett la bilen stå gjennom hele vinteren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...