Gå til innhold

F80 M3 Solgt | M4 CS Next


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med en helt fantastisk bil 👍 Dette er den eneste riktige oppgraderingen fra den bilen du hadde. Jeg ble så glad for at du valgte denne og ikke C63 AMG som vi snakket om. Jeg er sikker på at du kommer til å bli fornøyd med denne 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2018 den 20.52, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer så mye med en helt fantastisk bil 👍 Dette er den eneste riktige oppgraderingen fra den bilen du hadde. Jeg ble så glad for at du valgte denne og ikke C63 AMG som vi snakket om. Jeg er sikker på at du kommer til å bli fornøyd med denne 😀

Takk 🙂 Ja, jeg er utrolig glad for at jeg ikke gikk for den! Alt gikk veldig fort unna etter at jeg fikk solgt M4en. Er veldig fornøyd med bilen, den føles mer tightere og stivere enn standard F80/F82. 

 

6 timer siden, ahj skrev:

Synes neste du kunne byttet denne mot en av mine jeg altså. F80 i Sakhir er drømmen :D 

Mulig den kommer til salgs slutten av neste år 🤔😁

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2018 den 9.17, fxslin skrev:

Jøss, denne har gått meg hus forbi! Gratulerer med ny bil og den fargen er helt riktig på en M bil! 

Skal bli spennende å følge oppgraderingene dine, liker som oftest alt du gjør med bilene dine :-D

Tusen takk, @fxslin 🙂

Her er en liste over det jeg har tenkt til å gjøre og utført så langt:

M Performance frontleppe (Bestilt) 

M Performance sideskjørt          

Vorsteiner diffuser (Bestilt)          

M4 look bagasjeluke spoiler (Bestilt)               

Senk og Spacere                                      

Beskyttelsesfolie på frontlyktene og kanaldekslene (Utført)                            

Sort folie på bakfanger på området der refleksene sitter. 

M Performance endestusser (Utført) 

Droppet High Kick bagasjeluke spoiler og bestilte M4 look spoiler istedenfor som ser slik ut på en F80

 

22702331309_3caab2221d_b.jpg

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Skulebollen skrev:

 Blir spennende og se sluttresultat! Føler du har samme planer som jeg har om jeg får handlet meg bil til våren 😊

Veldig spent jeg også. Har sett på en del andre frontlepper, men finner ingen som er finere enn M Performance, så da blir det den igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
24 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Ville droppa den.. syns det var rart at den følger linja på luka i midten, for så å ta en sving. Ser litt nakent ut hvor spoilern bretter seg inn. 

Ja det synes jeg også. Så ikke sånn ut på det bildet jeg la ut tidligere, men dette her var elendig replica. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, StigJ skrev:

Er den lik den lengre oppe? Er det bare vinkel på bilder som gjør at den nederste ser mye mer kantete ut? For synes ikke den harmonerte med resten av hekken. 

Den skulle være lik, men fikk noe helt annet enn det jeg hadde bestilt. Nei, den er faktisk mer kantate og høyere enn den andre. Har tatt den av, mye bedre å kjøre uten 😂 Har bestilt en annen type da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...