Gå til innhold

F80 M3 Solgt | M4 CS Next


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

On ‎1‎/‎29‎/‎2020 at 4:14 PM, Fahad said:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=167379947

Henter den i vinterferien 😃 17 februar.

 

Gratulerer med ny bil! Utrolig fin farge. :)

Litt OT; Bare jeg som irriterer meg over at man legger ut bilder av en støvete og ripete bil? Når man selger en bil i denne klassen, så synes jeg den bør ha vært inne til en liten detailing. Nå har jeg litt støv på hjernen, så er kanskje litt skadet.. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, R Andersen skrev:

 

Gratulerer med ny bil! Utrolig fin farge. :)

Litt OT; Bare jeg som irriterer meg over at man legger ut bilder av en støvete og ripete bil? Når man selger en bil i denne klassen, så synes jeg den bør ha vært inne til en liten detailing. Nå har jeg litt støv på hjernen, så er kanskje litt skadet.. 😜

Takk 🙂

Jeg kan ikke legge merke til noen riper på noen av bildene, skal være fin i lakken, er tross alt "ny" bil. Den er uansett inne hos en detailer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

To uker siden jeg hentet bilen fra Sulland Trondheim. Var heldig med været, helt tørre veier fra Trondheim - Oslo.

Veldig fornøyd med bilen, spesielt fargen, panseret og baklyktene. Fikk med meg helt nye style 641M med vinterdekk. Gleder meg til å teste ut Cup2 dekka når sesongen starter 😁 Lyden og understellet er programmert litt annerledes. Merker større forskjell på de forskjellige modusene (Sport og Sport+). Savnet midtarmlene når jeg hentet bilen, men tenker ikke noe mer på det nå lenger.

Ingen store planer for denne bilen, bortsett fra CS alcantara ratt, rød start og stopp knapp og side skirt extensions i carbon. Føler at den mangler det når jeg har diffuser og leppe foran i carbon. Lakkbehandling overlater jeg til @ahj

20200225_125514.jpg

20200225_173535.jpg

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, StigJ skrev:

Grattis @Fahad Godt du holder deg til biler med farge :D Mangler jo to dører da, men San Marino Blau CS er helt innafor :headbang:

Lærte fort at farge er viktig på slike biler etter at jeg kjøpte min første M4 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo så vanvittig rå denne bilen, dette er helt spesielle saker 😀 Har du planer om å prøve den på bane? Det er jo dette som er formålet med denne bilen. Alle tester viser jo at denne bilen er helt ekstremt kapabel på banekjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...