Gå til innhold

BMW E92 Gatebil Extr


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
8 hours ago, Osth said:

Hvilken dimensjon bruker du på uniballs? 

Å bruker du rør å sveiser inn innsats gjenger eller er det kompakt «sylinder-rør» så du dreier ut gjenger?

 

Bruker m16x1,5 RH og LH, bruker 25 mm flyalu. Gjenger rett i alubolten 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt når ein kan laga ting sjøl 🙂 Sjøl har eg i det siste lagd meg eit simpelt verktøy for å sette trykkluft på sylindrane på ein M50 (sylindarlekkasjetest), lagd spacera til ei tannstang på ein E30 samt dreia ned eit sett 20mm hjulspacera til 12,8mm for å stå bak ei bremseskive frå E46 M3 montert på E30. Ingenting avansert, men kjekt når ein har dreiebenk tilgjengeleg 🙂

Er spent på å sjå framgangen her i gården. Veldig morsomt å sjå det du har gjort så langt iallefall, lett å sjå at du ikkje er nokon alminneleg tosk 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/5/2019 at 6:53 PM, RF91 said:

Kjekt når ein kan laga ting sjøl 🙂 Sjøl har eg i det siste lagd meg eit simpelt verktøy for å sette trykkluft på sylindrane på ein M50 (sylindarlekkasjetest), lagd spacera til ei tannstang på ein E30 samt dreia ned eit sett 20mm hjulspacera til 12,8mm for å stå bak ei bremseskive frå E46 M3 montert på E30. Ingenting avansert, men kjekt når ein har dreiebenk tilgjengeleg 🙂

Er spent på å sjå framgangen her i gården. Veldig morsomt å sjå det du har gjort så langt iallefall, lett å sjå at du ikkje er nokon alminneleg tosk 😄

Ja blir nesten umulig å lage bane bil uten å bli ruinert om ikkje ein har mulighet til å lage enkelte deler sjøl. Men er nok bare ein "alminnelig tosk" 😅 Men har gjort litt erfaringer fra tidlegere prosjekt 👌😊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 3/5/2019 at 6:53 PM, RF91 said:

Kjekt når ein kan laga ting sjøl 🙂 Sjøl har eg i det siste lagd meg eit simpelt verktøy for å sette trykkluft på sylindrane på ein M50 (sylindarlekkasjetest), lagd spacera til ei tannstang på ein E30 samt dreia ned eit sett 20mm hjulspacera til 12,8mm for å stå bak ei bremseskive frå E46 M3 montert på E30. Ingenting avansert, men kjekt når ein har dreiebenk tilgjengeleg 🙂

Er spent på å sjå framgangen her i gården. Veldig morsomt å sjå det du har gjort så langt iallefall, lett å sjå at du ikkje er nokon alminneleg tosk 😄

Ja blir nesten umulig å lage bane bil uten å bli ruinert om ikkje ein har mulighet til å lage enkelte deler sjøl. Men er nok bare ein "alminnelig tosk" 😅 Men har gjort litt erfaringer fra tidlegere prosjekt 👌😊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er kapping og tilpassing til større hjul kommet igang, venter på å få dekk på felg så ein kan tilpasse eksakt bue. Men skal være grei plass til 270/68x18 her nå, må nok påregne å måtte støype ein del om på breddere. Dei bygger lite ut og er vel og tenkt å settes rett på original hjulbue uten å kappe...

55E284DC-1E80-4B84-8426-0C2BC7CF202A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...