Gå til innhold

Prosjekt F82 M4 - Individual Merino skinn interiør på vei


lagunilla
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, lagunilla skrev:

Prøvemontert CS bakluke spoiler lakkert i bilens farge:

1C7A0BD5-2A4F-410E-898B-F77D6C14F4C5.thumb.jpeg.022d2577fa68522dc23e2f66d7bc6f20.jpeg

 

Waow, de Wish-spoilerne begynner virkelig å få bra passform :D Husker du artikkelnummeret på Biltema Hobbylakk boksen du brukte ell? Spør for en venn 🤓

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, ///M-ini95 said:

Waow, de Wish-spoilerne begynner virkelig å få bra passform :D Husker du artikkelnummeret på Biltema Hobbylakk boksen du brukte ell? Spør for en venn 🤓

 

Skeptisk til hvitt interiør! Håper jeg tar feil.. God Jul :)

 

16 hours ago, ///M-ini95 said:

Waow, de Wish-spoilerne begynner virkelig å få bra passform :D Husker du artikkelnummeret på Biltema Hobbylakk boksen du brukte ell? Spør for en venn 🤓

 

Hva med å gå helt utenfor boksen... Hva med en modifisert Cosworth spoiler. Tror det hadde vært helt verst på en M4 ❤️ 

 

16 hours ago, ///M-ini95 said:

Waow, de Wish-spoilerne begynner virkelig å få bra passform :D Husker du artikkelnummeret på Biltema Hobbylakk boksen du brukte ell? Spør for en venn 🤓

 

Men å foliere refleksene som er walkabout sin fetish, synes jeg ikke noe om. Du som er handy, støp de igjen og få en clean look. Bot for manglene reflekser vil du få uansett :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Daniel. skrev:

Hvordan er egentlig DCT kassene til BMW mtp holdbarhet? Både de i E9x og de nyere.

Er vel svindyrt hvis noe må byttes i de?

Lager i pumpa som kan gå er det eneste jeg vet om på disse kassene. 
 

Alt til BMW er svindyrt💁🏼‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter hvitt interiør 👍 Glad i kontrastfarger selv, men ble dessverre ikke det på min F10, den er hvit med sort interiør. Men sikler på Sakhir orange interiørfarge 😉 Kjøpte du trekk hos BMW? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 21.12.2019 den 18.48, Conquest skrev:

Men å foliere refleksene som er walkabout sin fetish, synes jeg ikke noe om. Du som er handy, støp de igjen og få en clean look. Bot for manglene reflekser vil du få uansett :) 

Kan man få bot/problemer med EU hvis man dekker til refleksene bak?

Noen som har erfaring? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Makky123 skrev:

Kan man få bot/problemer med EU hvis man dekker til refleksene bak?

Noen som har erfaring? 😅

Jeg har kjørt med lakkerte reflekser i «alle år», og har kommet gjennom EU hver eneste gang uten anmerkning. Ikke blitt sagt noe på det når jeg har blitt stoppet i kontroller heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er at gamle baklys hadde integrerte reflekser mens i dag er det kuttet ut på mange eller de fleste biler. Og det er vel påbudt med reflekser bak mtp. når en bil står parkert langs veien eller noe i den gaten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2019 den 11.46, opienor skrev:

Hvilken diffuser er det du har?

Veldig usikker. Den skal bort snart.

På 23.12.2019 den 14.45, FTE skrev:

Støtter hvitt interiør 👍 Glad i kontrastfarger selv, men ble dessverre ikke det på min F10, den er hvit med sort interiør. Men sikler på Sakhir orange interiørfarge 😉 Kjøpte du trekk hos BMW? 

Ja, kjøpt hos ny Bilia😁

 

Setene har kommet🙏 Litt skinnrens så skal de monteres på👍
 

BC3D93C9-D975-485C-BDFD-7EB282FD5164.thumb.jpeg.e7408add0c2ef86709fbc1f2d8a95f51.jpeg

 

Som dere ser så er setene fra høyrestyrt M4. Så her må mattesensor, modul, ledningsnett og sidedeksler flyttes over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...