ogee1 Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 (edited) 1 time siden, lagunilla skrev: Setene har kommet🙏 Litt skinnrens så skal de monteres på👍 Kjenner jeg får en ekkel følelse når jeg ser de setene ... ... følelsen av misunnelse. Det der blir helt rått! Edited January 7, 2020 by ogee1 lagunilla and Walkabout 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lagunilla Posted January 7, 2020 Author Share Posted January 7, 2020 4 timer siden, ogee1 skrev: Kjenner jeg får en ekkel følelse når jeg ser de setene ... ... følelsen av misunnelse. Det der blir helt rått! 🤩🤩. Veldig fornøyd med fargekombinasjonen! Walkabout, StigJ, Turbo-HF and 20 others 23 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slavearbeider'n Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 (edited) Håper ikke du kjører mye i jeans, kommer til farge av med en gang. Men at det ser unektelig bra ut, det skal ingen ta fra deg. 👍 Fra meg hvertfall. Edited January 8, 2020 by Slavearbeider'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 Rålekkert 🙌 lagunilla 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lagunilla Posted January 8, 2020 Author Share Posted January 8, 2020 9 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Håper ikke du kjører mye i jeans, kommer til farge av med en gang. Men at det ser unektelig bra ut, det skal ingen ta fra deg. 👍 Fra meg hvertfall. Bruker aldri jeans, heldigvis😅 Tusen takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
papertiger Posted January 8, 2020 Share Posted January 8, 2020 Fantastisk kombinasjon. Min drømmekombinasjon på F8x faktisk! Er så utrolig skarp den fargen, lyser opp en ellers grå masse av biler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo-HF Posted August 12, 2020 Share Posted August 12, 2020 Wow, og takk for god hjelp idag, og imorgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts