Einar theiste Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 5 timer siden, lagunilla skrev: Lagt ut 666 felgene på finn. Fine priser på 763M felgene hos oss, med RDC ventil og Michelin Cup 2 dekk. Får håpe det blir salg. Ellers så har bilen fått helt nye vinterhjul. Ble 641M. Synes disse så bra ut👍 Også ble luft tanken lakkert i bilens farge: Må si meg enig med Walkabout i forhold til det m felger gitt.... Sett noe så lekkert??😉 lagunilla 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lagunilla Posted December 13, 2018 Author Share Posted December 13, 2018 3 timer siden, Ranger1000 skrev: Ligger de 763'ene på om jeg tør spørre? De kommer til å passe veldig bra! Er nok noen fordeler med å jobbe hos Bilia ser jeg, synes 641 med vinterdekk var så friskt priset, selv med god rabatt, at jeg lot det ligge og lar bilen stå i garasjen. I3'en får gjøre jobben Ordna pakkepris med bilen. Vet om en som selger samme sett om du er interessert? PM meg😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoltbmwelsker Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 På 7.12.2018 den 22.26, lagunilla skrev: Må gjerne komme å hilse da🤓 Skulle faktisk innom for noen uker siden for garantisak på en bil, så passet det ikke med jobben osv Får ta det en annen gang. lagunilla 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel80 Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Så du hadde lagt originalfelgene dine for salg, og tenkte bare å sette litt griller i hode på E46 sjelene der ute også Fete felger! Løp og kjøp! Frode D, lagunilla and BMWlog 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 (edited) Det så ikke helt vellykket ut i mine øyne. Alt for stort og ser ut til å være feil dekkdim. Edited December 19, 2018 by StigJ mowz, Fahad, Saltkjelen and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conquest Posted December 28, 2018 Share Posted December 28, 2018 (edited) På 19.12.2018 den 11.13, StigJ skrev: Det så ikke helt vellykket ut i mine øyne. Alt for stort og ser ut til å være feil dekkdim. Ser ut som han akser,, vel høy i fronten der ja! Men, veldig enig.. Oldscool bil kledde ikke disse.. Men kanskje vi bare er vant til ditt og datt... :hmmm… You got mail.. Takk Edited December 28, 2018 by Conquest Link to comment Share on other sites More sharing options...
lagunilla Posted January 11, 2019 Author Share Posted January 11, 2019 Fått på luftunderstellet. Next: CS panser🤤. Tony Soprano, Runey, HenrikSolberg and 17 others 20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skulebollen Posted January 11, 2019 Share Posted January 11, 2019 Kjører på!👏 lagunilla 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabz Posted January 11, 2019 Share Posted January 11, 2019 Lekkert! Blir så forbanna rå den her lagunilla 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode D Posted January 12, 2019 Share Posted January 12, 2019 Blir vel første i norge med CS-panser da? utenom original CS selvfølgelig lagunilla 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lagunilla Posted January 23, 2019 Author Share Posted January 23, 2019 Fikk tak i en vannskadet iDrive kontroller i keramikk fra en X5 50d. Tok den og flyttet over innmaten fra min😀 Før: Etter: Nærbilde: ZhilleN, StigJ, Marius2002 and 13 others 16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walkabout Posted January 23, 2019 Share Posted January 23, 2019 Det der ble meget pent! Fikk du noe inntrykk under prosessen, om det er mulig (med litt klipp og lim), å få på et NBT-hjul på en CIC-kontroller? Har et uoriginalt clip-on hjul på CIC-kontrolleren nå, men hadde vært digg med et originalt hjul. Forstår det som at det ikke er mulig å få kodet inn hele NBT-kontrolleren til å virke på en CIC-enhet dessverre. lagunilla 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lagunilla Posted January 23, 2019 Author Share Posted January 23, 2019 (edited) 8 minutter siden, Walkabout skrev: Det der ble meget pent! Fikk du noe inntrykk under prosessen, om det er mulig (med litt klipp og lim), å få på et NBT-hjul på en CIC-kontroller? Har et uoriginalt clip-on hjul på CIC-kontrolleren nå, men hadde vært digg med et originalt hjul. Forstår det som at det ikke er mulig å få kodet inn hele NBT-kontrolleren til å virke på en CIC-enhet dessverre. Litt usikker, men vil tro det skal gå an å flytte NBT hjulet over til CIC. Har du lest denne? Edited January 23, 2019 by lagunilla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walkabout Posted January 23, 2019 Share Posted January 23, 2019 32 minutter siden, lagunilla skrev: Litt usikker, men vil tro det skal gå an å flytte NBT hjulet over til CIC. Har du lest denne? Takk for tips! Så litt komplisert ut, så skal forske litt på om det kanskje er lettere å få festet NBT-hjulet på den eksisterende CIC-kontrolleren heller enn å bytte hele kontrolleren. Du får sende meg en PM om du vil selge meg NBT-hjulet som du tok av, nå som du fikk på plass keramisk lagunilla 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lagunilla Posted February 9, 2019 Author Share Posted February 9, 2019 Hva synes foket her inne om gul BMW? Vurderer å bytte bil igjen🙁 macrorain, StigJ, Skulebollen and 2 others 2 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts