Gå til innhold

Prosjekt F82 M4 - Individual Merino skinn interiør på vei


lagunilla
 Share

Anbefalte innlegg

På 9.2.2019 den 14.45, lagunilla skrev:

Hva synes foket her inne om gul BMW?

Vurderer å bytte bil igjen🙁

 

3AB7AECD-8553-490A-8166-9BCCF15384E3.thumb.jpeg.e0d18072e8934d3504fca1e60bf0ab18.jpeg499474C9-B911-43DD-8421-9CB3266F4D8A.thumb.jpeg.e4304008ffa4dc6741a9a4a9991718f9.jpeg

Meget kult og gult :) Jeg liker veldig godt alle Individual biler og det er få av disse. De brukte en slik i Penzoil reklamen i USA. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, macrorain skrev:

Lo godt når jeg så bilde av det der på instagram! :D 

Også er det fristende å kommentere at du har glemt å montere dempere bak, hihi. :D :wink: 

Får på ordentlig understell til uka😛, gått rimelig lei luft greiene, men men nå har jeg prøvd.

 

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Hehe, fantastisk, selv om jeg synes det var noe unødvendig å skryte på deg noe kraftigere enn en 316i. :P 

Vi hadde 318i inne på lager, så da måtte jeg bare ta den😛 får prøve 416i på neste bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, lagunilla skrev:

Får på ordentlig understell til uka😛, gått rimelig lei luft greiene, men men nå har jeg prøvd.

Er det noen fordeler med luft sånn bortsett fra enkel justering av høyde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, laffe skrev:

Er det noen fordeler med luft sånn bortsett fra enkel justering av høyde? 

Eneste som er kult med luft er at det ser kult ut og er egnet for show. Jeg har hatt bare tull med Airlift P3, men kundeservicen er topp. Nå skal bilen ut på bane så luftunderstellet må ut!

 

3 minutter siden, macrorain skrev:

Taper du ikke mye penger på å bytte bil like ofte som andre bytter bukse? Eller klarer du å få til lure dealer på noe vis? 

Tjent på hver bil😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, quandt1960 skrev:

Meget kult og gult :) Jeg liker veldig godt alle Individual biler og det er få av disse. De brukte en slik i Penzoil reklamen i USA. 

 

Bitteliten digresjon da, men både i denne videoen og i "Welcome to M-town" videoen som kom for ikke så utrolig lenge siden, så skyter det faktisk flammer ut av eksosen. Skjer det faktisk på disse bilene selv med katalysator, eller har de moddet bilene før disse reklamevideoene tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎03‎.‎2019 den 18.57, macrorain skrev:

Bitteliten digresjon da, men både i denne videoen og i "Welcome to M-town" videoen som kom for ikke så utrolig lenge siden, så skyter det faktisk flammer ut av eksosen. Skjer det faktisk på disse bilene selv med katalysator, eller har de moddet bilene før disse reklamevideoene tro?

Aldri hatt flammer ut av eksos, verken på F82 preface eller F80 CP, og tro meg jeg har prøvd. men smeller godt i potta, spesielt med S giring så noe drivstoff vil jeg tro kommer over i eksosen. Vil tippe det er litt for show.

@lagunilla Hvordan er kjøreegenskapene med luft? Helt boss balanse eller bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2019 den 12.18, Skulebollen skrev:

Hvilket understell blir det nå😎?

H&R😁

 

På 2.3.2019 den 14.02, Frode D skrev:

Hvilke problemer har du hatt? 

F80 er første bilen jeg har hatt feilfritt luftoppsett. KW sitt føles som coilovers. 

Måtte bytte tårnlager pga ulyd, og nå har jeg fått feil på trykksensor i manifolden. Vil ikke fylle høyre bak noen ganger.

 

På 2.3.2019 den 21.30, quandt1960 skrev:

Aldri hatt flammer ut av eksos, verken på F82 preface eller F80 CP, og tro meg jeg har prøvd. men smeller godt i potta, spesielt med S giring så noe drivstoff vil jeg tro kommer over i eksosen. Vil tippe det er litt for show.

@lagunilla Hvordan er kjøreegenskapene med luft? Helt boss balanse eller bra?

Det er helt OK, verken bra eller dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...