Gå til innhold

Prosjekt F82 M4 - Individual Merino skinn interiør på vei


lagunilla
 Share

Anbefalte innlegg

Det jeg reagerer litt på i annonsen din er både at bilen er møkkete på flere av bildene (både innvendig og utvendig), og at det er en barnestol baki, ligger en kulepenn oppi sidelommen på det ene detaljbildet av døra, etc. 

På en slik type bil og til den prisen hadde man kanskje forventet at selger setter av et par timer til å ta gode bilder av helt ren bil. :)

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, macrorain skrev:

Det jeg reagerer litt på i annonsen din er både at bilen er møkkete på flere av bildene (både innvendig og utvendig), og at det er en barnestol baki, ligger en kulepenn oppi sidelommen på det ene detaljbildet av døra, etc. 

På en slik type bil og til den prisen hadde man kanskje forventet at selger setter av et par timer til å ta gode bilder av helt ren bil. :)

Takk for det. Skal finne en fotograf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble solgt hos dere på en drøy uke til den prisen du forlanger. Gått litt kortere enn din. Jeg hadde tatt bort 318i-merket osv. Tror de fleste som blar opp penger for sånne biler vil ha de mest mulig originale. Folk er litt konservative med farger og slikt. Personlig liker jeg eksempelvis lyst skinn, men kunne ikke falle meg inn å kjøpe det da det er vanskelig å selge videre. Lykke til med salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ranger1000 skrev:

Min ble solgt hos dere på en drøy uke til den prisen du forlanger. Gått litt kortere enn din. Jeg hadde tatt bort 318i-merket osv. Tror de fleste som blar opp penger for sånne biler vil ha de mest mulig originale. Folk er litt konservative med farger og slikt. Personlig liker jeg eksempelvis lyst skinn, men kunne ikke falle meg inn å kjøpe det da det er vanskelig å selge videre. Lykke til med salg!

Den var din ja. Emblemet er tatt av for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at nye bilder hadde gjort seg i annonsen. :) 

Ser at renhold er nevnt over av @macrorain, så jeg gikk gjennom annonsen din for å lete etter feil, og det er mange bilder der bilen er skitten. For både meg og mange jeg kjenner er det fort gjort å tenke at hvis man ikke gidder å vaske bilen for bilder til annonse, så er det så som så ellers også. Spesielt når man kommer opp i høyere prisklasse så er det lett å bla forbi da..

Et eksempel er detaljbildet av eksosen, der bakfangeren er veldig støvete og eksosrøret er skittent inni. 

Ellers tror jeg at BRG kanskje er tungsolgt i Norge siden de fleste vil ha sort lakk og sort skinn. :rolleyes: (kjeeedelig)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bilen er utrolig nok solgt med stygge bilder😛

 

"Nedgraderte" til Pre-LCI M4. Denne er heldigvis ikle full utstyrt , for M3en var så spekka at tråden døde.

Denne gangen blir det motor trimming og div utstyr retrofit.

 

legger igjen et bilde på vei hjem fra Trondheim.

ED10B2AB-7CA6-4EE4-866E-5250B3ACFDCE.thumb.jpeg.38d144b49c862050b1209e619d91bd0e.jpeg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...