Gå til innhold

NEXT Europe 2019-1(edit: nå også 2020-1 ) kart


 Share

Anbefalte innlegg

Fannt 2019-1 karter for Europa for bmw NEXT navigasjonen til min 13 520d.

Siden 2019 kartene for europa er såpass ferske å vansklige å finne på nettet så tenkte jeg at jeg kunne dele siden der jeg fannt kartene selv:

 

https://yadi.sk/d/GnnO7eAU3XETgh

 

Ikke superkjapp side å laste ned fra, men jeg lot den stå over natta.

Glemte å skrive at det også ligger EVO og ROUTE kartet for europa på samme linken, men da som 2018 utgaver(2018-4 for EVO,  og 2018-1 for ROUTE(

Edit:den gamle linken jeg virker visst fortsatt, men ser at det nå ligger karter for NBT 2020-1 east og west. I tillegg til andre karter(premium, route og move, evo og 2019 av NBT) 

Endret av dopus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger kode generator pakker på nettet som virker, men da må du også ha diagnosekabel for å lese ut noen parametere fra bilen for å kunne generere koden.

 

Jeg bruker nå egen generert lifetime kode som jeg har generert selv.koden jeg kjøpte på nettet første gang jeg oppdaterte kartene bruker jeg nå for å verifisere at generatoren fungerer. Legger man inn hex koden for det kartet skal koden den lager være lik den jeg kjøpte,og det var den. Lifetime koden jeg genererte etter på fungerte i hvertfall for 2018-2 kartene, så regner med at det funker på 2019-1også. Har dessverre ikke noe link til generatoren, da siden jeg lastet ned generatoren fra,  nå er nede. Google er din venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, lagunilla skrev:

Hvorfor betale når det er gratis☹️?

Pga. at jeg ikke har kjøpt det som blir nevnt under:

4 timer siden, dopus skrev:

Ligger kode generator pakker på nettet som virker, men da må du også ha diagnosekabel for å lese ut noen parametere fra bilen for å kunne generere koden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Ser at det ligger nye karter for NEXT og evo 2019-2. Til opplysning er nå NEXT Europe splittet i 2 og Norge og scandinavia i hvertfall ligger under WEST utgaven, som er den utgaven som ligger under min gamle link fra første post. Laster ned oppdateringen akkurat nu. Regner med at Lifetime kode fungerer på det nye NEXT Europe West kartene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
51 minutter siden, Kjennern skrev:

Ettersom East og West nå er 2 kart, er det mulig å ha begge inn på 1 USB og oppdatere for begge samtidig?

Dessverre, det ser ikke sånn ut.
Kjipt at "West" dekker faktisk færre land enn "West" i premium (CIC) versjonen 😕
Antar det er pga NBT støtter mer detaljer, 3D modell osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Såvidt jeg kan se ligger Polen i begge versjonene? Det samme gjør forøvrig Norge også.

...med mindre oversikten er feil? Var vanskelig å finne en skikkelig en.

6DE04722-9658-408F-A989-36D4A341FD19.thumb.jpeg.2058620b196e1645dbe3823fa700ef94.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, awt skrev:

Såvidt jeg kan se ligger Polen i begge versjonene? Det samme gjør forøvrig Norge også.

...med mindre oversikten er feil? Var vanskelig å finne en skikkelig en.

6DE04722-9658-408F-A989-36D4A341FD19.thumb.jpeg.2058620b196e1645dbe3823fa700ef94.jpeg

Og det er oversikten for NEXT kartene?
Skal se om jeg finner igjen oversikten jeg så tidligere, mener den så annerledes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...