Gå til innhold

Finner ikke bilen


k.p
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Skulle koble til pceen jeg bruker på min e61 til kona sin x3(2009)

Får bare opp at programmet finner ikke bilen. 

Noen forslag på hva man kan gjøre?

51DFC1E7-EA6E-4600-9B4D-C2EA4C1CF699.jpeg

Endret av k.p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nyeste datasettet da.husker ikke helt hva dem filene heter. Men det er dem som inneholder info selve bilene slik jeg har skjønt det. Psdz data lite tror jeg er den du trenger for diagnose. Full utgaven er for ista-P for programmering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, k.p skrev:

 

Jeg får også opp high rate of battery discharge. Og rett etterpå samme batteri discharge melding på nøkkelen(keyless).

 Har nettop byttet bilbatteriet og kodet det. Og nøkkelbatteriet er ikke gammelt. 

Kan det være ibs sensor som lager disse meldingene?

 

På min F11 var det feil på dørhåndtak som ga den samme feilen hos meg hvertfall. Ikke uvanlig å måtte bytte utvendige dørhåndtak hvis du har Comfort Access.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å søke opp feilkoden i ista, men det var ikke så mye svar å finne annet enn at det er kommunikasjonsfeil. Men at det ikke vil komme noe varsel i bilen på dette. Trykket på on på fjernkontrollen til webastoen. Da ble det liv i vifta, men så stoppet den. Trykket en gang til å da startet webastoen å gikk som den skulle. Vil anta den ikke tente slik den skulle første gang? Foreløpig tror jeg webastoen virker som den skal. Får se om den starter når jeg setter den på timer imorgen etter jobb. 

her er bilde fra inpa

52EB77EB-E542-4A01-9E67-E31171539038.jpeg

Endret av k.p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme feil som meg!

Sjekket du ledningene til webasto, den 6 pin pluggen? Om noen før deg har vært nedi der eller ut med pluggen så kan det være at det er fuktighet i kontakten og da kan det irre oppover kabel. Det var det som hadde skjedd med meg.

Men som sagt, min virket dog med denne feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...