Gå til innhold

Frontlys


YNWA.67
 Share

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Shattered skrev:

Hadde et tilfelle på egen bil hvor lyktene lyste rett ned i bakken foran bilen, justeringspinnene var knekt. Man så ikke langt fram. E39 med xenon. 

Du fant sikkert ut av det, men justeringspinnene er jo av plast, så de blir crisp ettervært også går de i tusen knas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysene er rett innstilt, men det er ett forferdelig dårlig lys. Har prøvd med 2 forskjellige lykter(brukt). Har tenkt og kjøpe nye lykter, men lurer på om det er noe annet som er kan være grunnen til det elendige lyset? Lcm, relee eller noe annet....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Clevion skrev:

Du fant sikkert ut av det, men justeringspinnene er jo av plast, så de blir crisp ettervært også går de i tusen knas.

Gikk litt fort i svingene, mente lyktejusteringa ved hjulet. Pinnene husker jeg ikke med. Dette var bilen jeg hugget så pelte av lyktene og solgte de  :P fant ikke ut av det

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, YNWA.67 skrev:

Lysene er rett innstilt, men det er ett forferdelig dårlig lys. Har prøvd med 2 forskjellige lykter(brukt). Har tenkt og kjøpe nye lykter, men lurer på om det er noe annet som er kan være grunnen til det elendige lyset? Lcm, relee eller noe annet....?

Hva slags lykter er det, halogen eller xenon? Har du noen bilder fra kveld/natterstid med illustrering av lyset? 

 

9 timer siden, Shattered skrev:

Gikk litt fort i svingene, mente lyktejusteringa ved hjulet. Pinnene husker jeg ikke med. Dette var bilen jeg hugget så pelte av lyktene og solgte de  :P fant ikke ut av det

Ahh, du mener den som justerer høyde i forhold til elevation av bilen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, YNWA.67 skrev:

Det er halogen. Lysene er rett innstillt, ble gjort på verksted. 

For og være helt ærlig, så er ikke halogen veldig gode lys. Prøv og monter f.eks xenonkit, selvom det ikke er helt lovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så virker det fortsatt som at reflektoren bak linsen er brent og ødelagt. Hadde samme problem på m5'n jeg hadde. Lysene virket helt fine inntil en hvit vegg men så fort man fikk lysene på veien var det som å ha to sterinlys tent. 

Slik ser en brent reflektor ut. IMG_0837.JPG.1ecbc9bea1a00879a07772645a535c65.JPG

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...