steinarn 11 Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 (edited) Står med en 06 520d med feil på glødeplugg 1,3 og 4. Byttet relé og plugger. De 3 pluggene var kaputte,så feil var reell. Risting og ujevn gange ble borte ved start.Fremdeles feil som Carly ikke kan slette.Strømkabel til relé er hel. Noen med erfaring om carly ikke klarer å slette alt av feil som kan oppstå? Edited December 30, 2018 by steinarn Link to post Share on other sites
Hpi 1022 Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 (edited) Jeg har hatt mistanke om det samme på min F01, hadde feilmelding på den ene LMM, bytta denne og sletta feilmelding med Carly. Hver gang jeg scanna dukka den opp igjen. Så sletta jeg med diagnose programmet som følger med ESS tuning, denne er da med laptop og kabel. Etter dette har jeg ikke sett noe til den. Bilen dro merkbart hardere fra stillstående og i mellomregister etter at den fikk 2 nye LMM så feilen var åpenbart borte selv om Carly ikke greide å fjerne den. Carly er greit til batteribytte og småkoding men til skikkelig diagnose så må man nok til med tyngre skyts som ISTA eller INPA e.l og med kabel istedenfor blåtann Edited December 30, 2018 by Hpi Link to post Share on other sites
Reef89 1450 Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 Som nevt over. Carly er ikke noe å bruke på diagnose. Link to post Share on other sites
steinarn 11 Posted December 30, 2018 Author Share Posted December 30, 2018 Godt å høre eller ikke,at det er tvilsomt. Kan fort bli dyrt å følge denne og i tillegg handle deler. Bestiller kabel og installerer i stedet. Link to post Share on other sites
kapteinh 20 Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 Har samme erfaring med Carly, men fungerer ofte om jeg slår av bilen og lar stå en 15 min. Link to post Share on other sites
Recommended Posts