Gå til innhold

Marius2002s F45 225xe M-Sport - et avsluttet kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, sveigis skrev:

Hadde jeg hatt en sånn bil ,når jeg var småbarnspappa,da skulle jeg ikke klagd en plass.

Her får enn plass til det viktigste og litt til ,og så er det en Bmw .:).

Jeg hadde Zafira 2000 modell ...Det var kjedelig familiebil det :)

Nettopp :) Jeg klager ikke et sekund, prøver bare å dokumentere litt :D Stortrives i bilen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sveigis skrev:

Bra du dokumenterer og skriver her .

Liker tråden godt :)

Takk, prøver :) Neste på tapeten er en skikkelig jobb innvendig. Jeg lurer også på å kjøpe slik DVD-spiller til ungen baki, men det går litt mot min filosofi om bilturer. Likevel er ungen i trassalderen og jeg er helt utslitt etter 20 minutter i bil :lol: Bilturer skal handle om å se omgivelsene og finne det interessant, likevel kan en DVD-spiller "hjelpe" oss midlertidig, til ungen setter pris på andre tinger. Vi vurderer Kr.Sand til sommeren, eller Nord-Norge der vi var med E91en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sveigis skrev:

Dvd spiller er bare å invistere i uten tvil .

Reddet meg og resten for krangling og diskusjon i bil .:)

Hvilken type har du? :) Jeg prøver å finne Blu Ray og DVD på samme, men det ser vanskelig ut. Jeg orker ikke svi av flere tusen kroner, men greit at det fungerer. Vurderer denne:

https://www.ellos.no/denver/dvd-usb-2-stk-10-1-skjermer/1022016

Er usikker, men vil ha to skjermer så jeg er klar til en eventuell nestemann kommer :lol: Jeg finner ingen skjermer med HD, men det er sikkert ikke så viktig for kidsa :) Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg ikke hva jeg hadde da det dette er 10 årsiden jentene mine var små.

Alt jeg husker var at jeg kjøpte det på Elkjøp i den tiden ,og det ble rolig i bil .:)

Men enig ,ikke svi av en formue på dette .Bortkastet penger .

Endret av sveigis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@sveigis okei, kanskje jeg skal ta turen innom Elkjøp her i byen og se på utvalget. Enig at det er litt bortkastet penger, derfor jeg ikke vil svi av mye. :) Og ja jeg vet egentlig at dine ikke er små lengre, jeg følger jo med i byggetråden deres. Et svakt øyeblikk av meg der :D

@awt takk for feedback :) Tenker at unger ikke bryr seg om kvalitet ja. Jeg har skjønt at fjernkontroll også er viktig og det må være et must. Har du slike du fester i nakkestøttene? Jeg får lese meg litt opp, men tenker at slike man har på fanget fort kan bli herpa :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Hvilken type har du? :) Jeg prøver å finne Blu Ray og DVD på samme, men det ser vanskelig ut. Jeg orker ikke svi av flere tusen kroner, men greit at det fungerer. Vurderer denne:

https://www.ellos.no/denver/dvd-usb-2-stk-10-1-skjermer/1022016

Er usikker, men vil ha to skjermer så jeg er klar til en eventuell nestemann kommer :lol: Jeg finner ingen skjermer med HD, men det er sikkert ikke så viktig for kidsa :) Tips mottas med takk!

Hva med bare ipad i holder på baksetet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, macrorain skrev:

Hva med bare ipad i holder på baksetet? 

Jo, fordi jeg ikke har iPad :D Har en gammel Samsung pad jeg fikk med en TV for noen år siden. Men den er så treg og ustabil at den er mest til irritasjon. Jeg har vurdert iPad, men finner ikke behovet enda. Min Apple Macbook med SSD er såpass kjapp at den er oppe å gå på få sekunder og dermed mye fler muligheter. Ellers bruker jeg telefonen, som nå når jeg svarer :) Jeg kan derimot se litt på priser og muligheter for å få opp en iPad baki der istedet. 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Marius2002 skrev:

 

@awt takk for feedback :) Tenker at unger ikke bryr seg om kvalitet ja. Jeg har skjønt at fjernkontroll også er viktig og det må være et must. Har du slike du fester i nakkestøttene? Jeg får lese meg litt opp, men tenker at slike man har på fanget fort kan bli herpa :lol:

Har slike som festes i nakkestøtten med borrelås. Ville aldri hatt løse, da man aldri vet hvor de vil havne i en evt. kollisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, awt skrev:

Har slike som festes i nakkestøtten med borrelås. Ville aldri hatt løse, da man aldri vet hvor de vil havne i en evt. kollisjon.

Utelukkende den viktigste årsaken! Da får jeg se litt, fant noen på Power som jeg så de hadde inne her i byen. Spørs om det må bli de :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2019 den 14.02, mslello skrev:

Vi har brukt nettbrett og Viaplay. Viaplay lar deg laste ned mye innhold offline. Det har vært genialt på bilturer (fly også)

 

Det var ikke dumt, jeg tenkte jo ikke på offline-modus på Netflix / Viaplay.  :) 
Men da går det vel kanskje ikke med fjernkontroll, men mulig jeg kan laste ned TeamViewer eller lignende og bruke iPhone som fjernkontroll på iPad :-k
Budsjettet til slikt sprakk litt når min Huawei P10 klikket i helgen og jeg måtte ha ny telefon så da ble det rett ned på Power lørdags morgen som var den eneste som hadde telefonen jeg ville ha inne, det positive er at jeg er tilbake på iPhone. Det ble en iPhone XS og du verden hvor mye mer samarbeidsvillig iDrive og Connected Drive-appen ble, det er en helt ny verden :D Samt at det åpnet for litt fler funksjoner på CD-appen. Gull. 
Vi skal ikke på tur denne måneden, så jeg kan vente en måned til, men takker for gode innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Marius2002 skrev:

Det var ikke dumt, jeg tenkte jo ikke på offline-modus på Netflix / Viaplay.  :) 
Men da går det vel kanskje ikke med fjernkontroll, men mulig jeg kan laste ned TeamViewer eller lignende og bruke iPhone som fjernkontroll på iPad :-k
Budsjettet til slikt sprakk litt når min Huawei P10 klikket i helgen og jeg måtte ha ny telefon så da ble det rett ned på Power lørdags morgen som var den eneste som hadde telefonen jeg ville ha inne, det positive er at jeg er tilbake på iPhone. Det ble en iPhone XS og du verden hvor mye mer samarbeidsvillig iDrive og Connected Drive-appen ble, det er en helt ny verden :D Samt at det åpnet for litt fler funksjoner på CD-appen. Gull. 
Vi skal ikke på tur denne måneden, så jeg kan vente en måned til, men takker for gode innspill.

Jeg har prøvd det med min iPhone på jobben å ikke fått TeamViewer til å kunne kjøres til apple. Hvis du får til deg send meg gjerne en PM :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Marius2002 changed the title to Marius2002s F45 225xe M-Sport - et avsluttet kapittel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...