Gå til innhold

Steinar's f11 525d


 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. Ny gammal medlem. Mange år siden jeg hadde bmw sist. Men har nå kjøpt meg ny(brukt) f11 525d m-sport xdrive. Er meget fornøyd hittil. Men mye jeg har lyst å gjøre for å få den slik jeg vil ha den. 

Har bestillt og motatt folie for å dekke de fæle chrome listene. Fra shadowline.com

Såvidt begynt å ha de på, men det var litt mer arbeid en ilustrasjonsvideoen deres viste hehe. 

Her er en liste over hva jeg har gjort og planlegger og gjøre med den:

*Bestillt og motatt lyktefilm fra lamin-x.com (blir montert etter senk er godkjent hos BT)

*Har handla folie motorsport til sideskjørta. 

*Polert og lagt på gtechniq crystal serium coating

*Har bytta ut grill/nyrer til svart blank

*Satt på svarte "n" merker på skilta.

*Optimalisert hos tuningservice.no

(Nå 270hk og 510nm det merkes :))

kjøpt inn eibach 35mm senkefjører som skal på om ikke lenge. 

Nye sommerfelger blir innkjøpt nå i mars. Har bestemt meg og er 90% sikker på hvilke hjul det blir. Bilder kommer når de er bestillt :)

skal også bestille frontleppe 

 Jeg er litt stereo/lyd nerd også så har modifisert en del hittil og mye mer kommer.

Oppsett lyd:

Match up7 dsp forsterker

Orginale høytalere hifi 676

Dd audio 1500d monoblock

2x ground zero GZUW10SQ

Custom bygget kasse levert av nautiluz creation (nzc.no) 

Videre skal det modifiseres en del i bagasjerommet de kommende ukene. Med nye paneler og trekking. 

 

Her er noen bilder:

 

 

 

Snapchat-1871276426.jpg

Snapchat-484989271.jpg

Snapchat-850908704.jpg

20190117_151217.jpg

Snapchat-434155021.jpg

Snapchat-2062205176.jpg

Snapchat-1770059689.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen farge på denne!

Her er det bare å kjøre på med svart blank diffuser bak (kanskje Performance?), få erstattet tåkelysene med M550d-deksler også synes jeg det er stilig å foliere taket (og listene langs frontvinduet) sort :D 

Blir spennende å se hvordan det blir i bagasjerommet etter anlegget er montert, følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Takk😊 ja det spiller bra. Og begynner å se bra ut nå. nautiluz creations (nzc.no) har spesialisert seg på bmw og har mange gode løsninger.  Sett en del kule oppsett til f10 også:) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks ferdig med bilstereoprosjektet. Neste uke regner jeg med det blir senking. Og videre bestille time hos "BT" for å godkjenne dette. Å når det er gjort begynner jeg på prosjekt tone ruter og lykteglass👌

Oppdaga noe korosjon på dørene mine i forrkant ved vinduslistene. Fikk bekrefta i dag at dette dekkes på garanti og skal utbedres i april. 

 

Planen med stereoprosjektet var at jeg skulle kunne bruke så mye av bagasjerommet som mulig til evt. Bagasje om jeg trengte det. Så syntes løsningen min blei bra🙂

USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1553704346203.jpg_1553704350375.jpeg

USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1553704372857.jpg_1553704375084.jpeg

received_736892750040447.jpeg

received_384223958840091.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hadde e  aldri så liten shinings av konebilen i går. (Les 8 timer😅) Er ganske fornøyd med at jeg ikke har svart bil jeg også😅 men da er det bare å få på sommer hjul og godkjenne senk på begge bilene så er det sommertid👌👌

Snapchat-961181533.jpg

Snapchat-2128730546.jpg

Snapchat-1426218089.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...