Gå til innhold

E70 X5 3.0 SD 286hk


T.H.O
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha drømt om E70 X5 i mange år så følte jeg at tiden nå var inne for å handle en siden prisene begynte å bli folkelige :)

Valget falt på en Carbon sort 08 mod 3.0 SD som er bra utstyrt. Kunne fått en facelift hvis jeg hadde lagt i litt ekstra penger, men da hadde det blitt mindre motor, mindre utstyr og høyere km stand.

Bilen har idag gått litt over 117.000km og ser ut til å være bra passet på av tidligere eiere.

 

Av utstyr så kan det nevnes:

M-sport,

Head up,

key-less,

Panorama,

Svart taktrekk.

Adaptive drive,

Active steering,

Hifi pro,

High beam assistant,

Lyspakke,

Alarm,

Cruise med brems,

Comfort seter osv.

 

Planer fremover er å lakkere opp hjulbuer bak etter steinsprut (som jeg har skjønt er vanlig på M-sport),

Foliere lister utvendig,

Spacere til felgene bak.

Senking, (Vet det er mye delte meninger om å senke en suv. Men denne skal kun gå på asfalt og litt senk gjør mye med utseende på disse) :)

Fjerne DPF + Tuning og programmere vekk EGR

Fjerne swirl flaps (Noen som kan bekrefte at denne motoren har disse flapsene?)

Android skjerm og sikkert noe mer etterhvert :)

 

Tips til oppgraderinger tas imot med takk :)

 

DSC_3585 - Copy.JPG

DSC_3587_-_Copy.JPG

DSC_3593.JPG

DSC_3546.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, norbakken skrev:

Gratulerer med flott bil, imponerende kilometerstand etter 11 år. Ser du skal foliere kromlistene, men har du vurdert krom nyrer? 

Takk :)

Er ikke så glad i krom, så det passer meg egentlig bra at den har sorte nyrer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hpi skrev:

Den så veldig flott ut 👍

Ja den ser ut til å være tatt godt vare på. Veldig hel og fin bortsett fra det som må lakkeres på hjulbuene bak pga steinsprut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Shattered skrev:

Fin bil, gratulerer! :D Fått testa 4x4en på den? 

Takk :)

Ja og den imponerte meg faktisk. Stoppa i en litt bratt bakke med blank is i mildvær. (Tror jeg hadde hatt problemer med å gå på beina der uten å skli). Var sikker på at jeg skulle begynne å skli bakover, men den dro seg opp med litt små spinning :D  Kjører på 275 brede piggfrie Continental dekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Gabz skrev:

Denne så veldig fin ut, ja! Gratulerer :) Siklet (sikler) lenge på E70 selv. Veldig gode biler. Du får slenge ut noen interiørbilder også!

Takk ☺  Bilder av interiør kommer iløpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gitt den en runde med skum og avspyling idag. Bilen har vært inne til polering av tidligere eier, så den er blank og fin og det er ikke mye vaskeriper å se. Men voks ser det ut til å være dårlig med, vannet preller hvertfall dårlig av. Så kjører den ned på jobb neste helg og legger på litt beskyttelse da tenker jeg.

 

DSC_3608_-_Copy.JPG

DSC_3609_-_Copy.JPG

DSC_3610_-_Copy.JPG

DSC_3611.JPG

DSC_3613_-_Copy.JPG

DSC_3614_-_Copy.JPG

DSC_3616_-_Copy.JPG

DSC_3617.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...