Gå til innhold

Shattered's E53 SOLGT, hva nå??


Anbefalte innlegg

Ja, har jo værti tankeboksen over lang tid her. Men nå har jeg gjort i stedet for å høre på min indre gjerrigknark. E61 selges ila våren (forhåpentligvis da), og denne blir brukt året rundt. Har vært innom Tahoe, King Cab, Hilux, Navara og flere slike biler men kom fram til at det var mer fristende med noe jeg kjenner motormessig! Jeg har savna E39 i lang tid også. @Djwik var med på å hente denne, som lå på finn ei stund før jeg kjøpte den. Sendte mail på onsdag og i går var bilen i hus, da det kom en uten penger og titta dagen før. Har i grunnen ikke noe særlig planer utenom å bruke den og fikse eventuelle feil når de dukker opp. Senk blir (selvsagt) ikke aktuelt, som vanlig. 

Kjørt en liten snittsmåling på 0.80 på mila i løpet av 10 mil. Ikke gæli. 

La også merke til at m-mattene ikke fulgte med bilen :lol:

20190307_215004.thumb.jpg.ad9a6889a5d5e383decde68485a18c68.jpg069_1017222706.thumb.jpg.71e20935a6e156399f59025ca59a7eb6.jpg069_1630862171.thumb.jpg.ac7cdbfbd670a47c690f7f9d6c5517a0.jpg069_1905880522.thumb.jpg.fb2e6d3173a38eeda304c3b20104970d.jpg069_1990564310.thumb.jpg.e4a5c16883e4223e23287962d6b6d277.jpg069_1076062707.thumb.jpg.1d33fde3b42b36e36bf97b0e4dea57f2.jpg

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse liker jeg og støtter valget ditt :).

Har absolutt ingen betenkligheter med å kjøpe en sånn.

Fine er de og nå er vel de fleste barnesykdommer tatt på de .:).

Kona mi er veldig lysten på en sånn har jeg skjønt ,og igrunn så tenker jeg mer og mer den veien jeg og.

Skru kan jeg ,deler på Koed og Ebay er greit ,så ja hvem vet .

Hvertfall her må jeg følge med .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, karer! :D@RemyNG du er full av faen så deg hører jeg ikke på :P

@Evopower takk, får håpe det! På vei for å hente denne fikk vi vel vannplaning ca 17 ganger pga litt regn i veien, den sliter skeivt på hjula så vurderer å spandere nye vinterjul før jeg selger den.  

@sveigis Tror ikke det finnes tvil hos meg, disse bilene er gode. Eneste jeg har merka er at setene i e61 er litt deiligere på langtur! Blir jævla støl når jeg kjører noen ganger, men skal ikke si noe sikkert enda da jeg kun har kjørt et par timer i denne :D

De justerbare stolene var også morsomme, da jeg satte meg inn så jeg ut som en gorilla 😅 men ei kjapp justering så satt jeg jævla godt i bilen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er fine, hadde selv en slik en. Angrer fortsatt på at jeg bytta den inn av og til. Meget gode biler å kjøre. Synes de holder seg godt utseendemessig også. Spesielt med IS felgene som noen har. 

Tips hvis det skrangler mye bak fra sjekk bump stops`ene og juster disse. De irriterte meg lenge, får jeg fant ut av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, RemyNG skrev:

Ja nå har du hatt den noen dager, åssen er denne forhold til en E61n du har? 

Litt annerledes å kjøre, for man har jævlig god oversikt! Synes den er god å kjøre, god oversikt og det er utrolig deilig å ha knapper i dashen! Pluss har Bluetooth på den, så har musikk fra telefonen rett på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2019 den 19.33, Shattered skrev:

Litt annerledes å kjøre, for man har jævlig god oversikt! Synes den er god å kjøre, god oversikt og det er utrolig deilig å ha knapper i dashen! Pluss har Bluetooth på den, så har musikk fra telefonen rett på! :D

Du slipper å ha 1 kilo cd plater i solskjermen nå da 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hjem nå etter noen dager borte, har det plutselig kommet 15 cm snø i natt 😂 e53 har ikke noe problemer med å kjøre på snøføret så merka det nesten ikke :P Men E61 var begravd i snø i dag, trodde nesten ikke jeg skulle få den ut :lol: dumt jeg ikke tok bilde før! 

 

begge bilene: 20190313_102051.thumb.jpg.25a7d5460eaa6aef2463dd0339b40bf4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thundercoil skrev:

Kommer det traktor og brøyter for deg, eller har du en selv?

Kan tenke meg det er kjekt med litt ekstra bakkeklaring nå. :) 

Bor hjemme hos gamlingene enda, og de har traktor  ;) Ja gjorde seg dette, bedre sent enn aldri :P Var tidligere inne på tanken om å bruke e61 som sommerbil, men det gidder jeg ikke da det er dyrt å sitte med to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, T.H.O skrev:

Gratulerer med x5 😁 Ålreit med litt høyde og trekk på alle 4 ☺ 

Takk, mann! Ville egentlig ha Tahoe men etter mye tenking ombestemte jeg meg! ;) Var kanskje ikke så dumt likevel siden jeg kjenner BMW ganske godt og har hatt en drøss med E39'er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Shattered changed the title to Shattered's E53 SOLGT, hva nå??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...