Gå til innhold

BMW E36 328i Coupe | Ny look S.11


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Liten update! 

Har fått lagd meg skjold til filteret, synes det er morro å lage ting sjøl så jeg bestemte meg for å gjøre det inntil kompressor kommer på plass :)

folieringa er midlertidig da det var det eneste jeg hadde 😛  

vurderer også og gå for breiere dekk bak og montere camberstag, 245/35/18 som ikke ser så aggresivt ut som 225/35/18. 

 

Semislicks er på vei, mulig nye felger blir handlet inn også som skal brukes på bane :) 

8C8B37AF-CE06-4472-AE09-CCB7BFD8BAFC.jpeg

508F4578-4865-4233-940B-49A544911912.jpeg

D993B04C-F77A-43C8-8655-16094A596255.jpeg

1EDADCDB-36AA-4FEC-A95B-610EDE6F7B81.jpeg

6424FA1B-E3CF-4E25-8CCA-810AD99614A5.jpeg

7FB2B27C-E712-46D7-80EA-A49F9D69C981.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gabz skrev:

Nice :) Ble mye ryddigere.

Tusen takk! Ja synes det ble bra, når jeg først skulle gå for åpent filter må jeg ha noe skjerming føler jeg :)  det hjelper sikkert litt hvertfall... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Veldig bra alt her uten tvil .😀

Men åpent filter ,har det noe virkning eller er det bare lyd ?

Kunne egentlig tenkt meg det på mine og .

Etter erfaring har ikke åpent filter noe og si på effekt, men derimot lyd, jeg valgte og gjøre det sånn pga varmluft så den ikke drar inn så mye av det, om det hjelper aner jeg ikke men verdt et forsøk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, ZhilleN skrev:

Etter erfaring har ikke åpent filter noe og si på effekt, men derimot lyd, jeg valgte og gjøre det sånn pga varmluft så den ikke drar inn så mye av det, om det hjelper aner jeg ikke men verdt et forsøk 

Er nok lite effekt å henta, ja. I værste fall sug bilen inn varm luft frå motorrommet, men med eit slikt skjold så blir det nok betre 🙂 Bortsett frå folien so såg det jo ganske bra ut 😄 Eg ville kanskje dratt den heilt ut mot skjermen, men det har nok ingen merkbar betydning 🙂

Endret av RF91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, RF91 skrev:

Er nok lite effekt å henta, ja. I værste fall sug bilen inn varm luft frå motorrommet, men med eit slikt skjold så blir det nok betre 🙂 Bortsett frå folien so såg det jo ganske bra ut 😄 Eg ville kanskje dratt den heilt ut mot skjermen, men det har nok ingen merkbar betydning 🙂

Synes dette ser ryddigere ut, kan bli for mye også... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i hvertfall ut som det har vært litt kontakt mellom bakdekk og hjulbue 🤣

Men meget flott bil! Så den på Finn før du kjøpte den, glad den kom til en som tar vare på den og ikke en som kjører den ihjel sånn som mange har gjort med E36ne her til lands :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flotte tilbakemeldinger! 

 

Jeg er langt ifra ferdig med den, var hos @carlhaakon igår å henta leppe + gt splittere, venter jeg bare på midtdelen samt LTW vingen som blir sendt iløpet av uka! fått oppi justerbare camberstag også så nå blir det litt bedre fit bak så jeg slipper å ødelegge buene mer enn jeg har gjort... Planen er også og få på noen semislicks dekk på azevhjula som blir banefelger. 

 

Er også inne på tanken på og skaffe noen dekaler til bilen bl.a JPS (John Player Special) i gull, synes det er griserått, dette er bare under vurdering foreløpig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...