Gå til innhold

Slaven's E36 M3 tracktool - SOLGT


Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Mekanismen er så nydelig at den ikke fortjener å være dekket med skinnbelg over. Slikt håndverk må fremmes etter beste evne. 

Oooooooh, den skal bli moro å få inn i bilen tenker jeg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Mekanismen er så nydelig at den ikke fortjener å være dekket med skinnbelg over. Slikt håndverk må fremmes etter beste evne. 

På banebilen passer nok det bra :-) Lurte på det i min men det så rart ut med matta kappet til rundt osv.

Skal du montere uten gummibelgen i tunellen?

 

20181231_135355.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Slavearbeider'n skrev:

Den bilen ser jo ikke veldig presentabel innvendig så om jeg kjører med gummibelgen eller ikke har nok ikke så mye så. Men den tar vel unna for en del dritt fra veien. Får se hva jeg ender opp med 

Jepp. Den belgen passer jo ikke rett på heller så må moddes litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Smurte du mekanismen no før montering. Synes den var litt treig ved første test. Mulig det blir annerledes når den er montert til kassa? 

Nei smurte ikke først. Veldig klikk-klakk og tight/hard, nesten litt i overkant. Kjørte en stund og det knirket en god del, spesielt i kaldt vær. Tok den opp og smurte den opp, ble ikke fullt så klikk klakk i form at den ble littegrann "mykere" å skifte med men synes det ble mye bedre i form av knirking ble borte og letter å skifte. Den går seg også til etter litt bruk, den er veldig tight i starten, det kommer litt småspon når du får brukt den litt.

Husk å sentrere den i 3/4 gir ved installasjon ved å løsne set-skruen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Fikk ingen DSSR nei. Sendte de en mail men den gadd dem ikke svare på

Det må du ha :-) Staget fra shifter'n til kassa er jo her dobbelt (Dual Shear Selecter Rod) og mye stivere, org er det festet på en side bare.

Merkelig det ikke er en del av pakka når du bestiller spør du meg, jeg holdt også på å bestille uten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...