Gå til innhold

Slaven's E36 M3 tracktool - SOLGT


Anbefalte innlegg

Jeg har sendt mail i ettertid jeg og, men tror de har forferdelig mye å gjøre om dagen. Man må velge DSSR som option isåfall. Jeg hadde UUC DSSR fra før som jeg fant ut var identisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mowz skrev:

Det må du ha :-) Staget fra shifter'n til kassa er jo her dobbelt (Dual Shear Selecter Rod) og mye stivere, org er det festet på en side bare.

Merkelig det ikke er en del av pakka når du bestiller spør du meg, jeg holdt også på å bestille uten.

 

Flott må vente en evighet da på den 

Står jo at DSSR er nødvendig på E9x M3, 135 og 335. 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Flott må vente en evighet da på den 

Står jo at DSSR er nødvendig på E9x M3, 135 og 335. 

Surt!! Føler med deg

DSSR er jo nødvendig på alt... (?) Min og

Jeg fikk DSSR på 1 uke. Høre med han fra PSdesigns (Pete eller hva han het)

Endret av mowz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mowz skrev:

Surt!! Føler med deg

DSSR er jo nødvendig på alt... (?) Min og

Jeg fikk DSSR på 1 uke. Høre med han fra PSdesigns (Pete eller hva han het)

Dårlig info. Har ikke akkurat lagt meg under bilen og sett hvordan girmekanismen ser ut liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Dårlig info. Har ikke akkurat lagt meg under bilen og sett hvordan girmekanismen ser ut liksom. 

Ja helt enig, som nevn rart det ikke er den del av rtd shifteren, i alle fall en option.

Prøv å klag, kanskje du får den litt billigere og kjappere, koster en 1000 lapp

Han Pete var veldig allright, han hjalp meg masse da jeg måtte ha en custom DSSR så jeg måtte prøvemontere og måle opp, så ta den ut og bestille DSSR. Så vet hvordan det er å vente på DSSR :-D:-D

 

Endret av mowz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
54 minutter siden, scoot skrev:

Syns jeg så denne på finn? :-s

Ja, stemmer det. Har begynt i ny jobb som innebærer kjøring til og fra jobb. Ikke akkurat den mest komfortable daily drivern. Pluss at lysten på noe strøkent har meldt seg igjen. 

Har i tillegg gått litt lei av bil i det siste. Vært så mye på privaten som har tatt veldig mye tid og energi. Så klarer liksom ikke helt å se lyset i tunnelen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gabz skrev:

Kjipt å høre! Hva blir neste eventuelt da?

Sånn som ståa er nå så er det som sagt ting på privaten som trekker så mye energi og fokus at jeg ikke ser noe særlig glede i bilen sånn fra dag til dag. Men så fort jeg bruker den skikkelig som den fortjener enn å stå å stampe i kø til og fra jobb så er alt morro igjen. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ordna nytt ratt i helga. La ut en annonsen på facebook med bilde av ett Sabelt ratt, ogg en time senere tikket det inn en melding. Alcantara ratt til salgs. Og så flaks som jeg har sa var det ett Sabelt ratt han skulle kvitte seg med. Prisen var det ingen ting å si på. Brukt i 3 måneder som fremsto som nytt. 60mm dypt. 

Fikk rattet idag. Og tror det vil bli helt perfekt med boss og snap off som er påvei. IMG_20190529_193914.thumb.jpg.f52975039be5cc0de490f1c85dfa1d8e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fett å se min andre bil jeg kjøpte for snart 14 år siden, leve i beste velgående 😁 da jeg kjøpte den var den helt nylakkert, opprettet og fått m styling etter møte med elg.  I mitt eie fikk den bedre diff, coilovers, div stabstag, fjærbeinslsger med justering og gromt stereoanlegg... Som man har når man er 20 år 😆 har aldri savna en bil like mye som den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tom_E36 skrev:

Så utrolig fett å se min andre bil jeg kjøpte for snart 14 år siden, leve i beste velgående 😁 da jeg kjøpte den var den helt nylakkert, opprettet og fått m styling etter møte med elg.  I mitt eie fikk den bedre diff, coilovers, div stabstag, fjærbeinslsger med justering og gromt stereoanlegg... Som man har når man er 20 år 😆 har aldri savna en bil like mye som den 

Ha, så kult. Hvor lenge hadde du bilen? 

Vet du forresten hvilken farge den ble lakkert i?

Minner meg litt om carbonsort til tider, menvet det ikke er den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...