Gå til innhold

540i - barndomsdrømen - Oppdatert med eksoslyd!


Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Da er diffuser og lister bestilt. Så sikter mot å bytte bakfanger så fort de kommer. M-sportlister til dørene er innkjøpt og byttes til uka. Shadowlinelister rundt vinduer blir litt mer på sikt, når jeg kommer over noen decent noen. 


Hva annet trenger jeg før jeg bytter bakfanger? Er det noen spesielle klips jeg bør kjøpe fordi de knekker når jeg demonterer skjerm? Skruer? Lokariskjermer byttes? Må de byttes nå isåfall, eller kan jeg bestille dem og ta det senere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Mariuse34 skrev:

Da er diffuser og lister bestilt. Så sikter mot å bytte bakfanger så fort de kommer. M-sportlister til dørene er innkjøpt og byttes til uka. Shadowlinelister rundt vinduer blir litt mer på sikt, når jeg kommer over noen decent noen. 


Hva annet trenger jeg før jeg bytter bakfanger? Er det noen spesielle klips jeg bør kjøpe fordi de knekker når jeg demonterer skjerm? Skruer? Lokariskjermer byttes? Må de byttes nå isåfall, eller kan jeg bestille dem og ta det senere? 

Plenty med plastnagler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mariuse34 skrev:

Lyst å være enda mer spesifikk? 

Hvertfall på sedan så holder de lokariskjermene på plass og minst en av de er festet delvis til fangeren bak. De naglene ryker lett og er forbruksvare. Lokariskjermer byttes vel kun om de er knekt. Beste rådet er å se ETK bildet av bakskjerm og se hva som trengs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helgen skal alle delene være klare for bakfanger. 

Jeg har funnet en decent guide for å bytte bakfanger, men ingen omtaler PDC. Er det noe spesielt jeg skal gjøre med dem når jeg bytter fra en fanger til en annen? Jeg skal beholde pdc fra gammel fanger 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mariuse34 skrev:

Finner ikke helt ut av dette aux opplegget. Kjøpte en connect2 kobling men den funket ikka pga dsp. 

Noen andre ideer?

Tatt helt vekk cdveksler ?

i utgangspunktet så er de få slike adaptere som fungerer på dsp stereo, grom audio har adapter og konverteringkit til dsp anlegg som fungerer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gromvogn, følger med videre. Ligger det ikke stikk for aux i ledningsnettet bak spilleren på denne tro. Vi koblet oss rett inn på der på 525d 03 vi hadde, monterte aux kontakt i hanskerommet. Ble vel bestilt kabel 3 ganger på ebay før det ble riktig kontakt riktignokk😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, viggo E34 skrev:

Gratulerer med gromvogn, følger med videre. Ligger det ikke stikk for aux i ledningsnettet bak spilleren på denne tro. Vi koblet oss rett inn på der på 525d 03 vi hadde, monterte aux kontakt i hanskerommet. Ble vel bestilt kabel 3 ganger på ebay før det ble riktig kontakt riktignokk😅

Kun sein 02 mod og nyere som har orginal aux :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aux får vente. 

Idag kom m-sportlistene til dørene. byttet dem, men mangler M-sportmerkene på forlistene. Jeg mangler også braketten de skal festes i. har funnet merke, men sliter med å finne braketten, uten at den skal koste en årsavgift. Noen som har noen tips og råd? 

Støtfanger bak skal monteres til helgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er dessverre bittelitt feil så har bestilt lakkering av den. Satser på at det blir bra da. 

Vet noen om jeg får demontert kromlisten over skiltet? Tenkte å be lakkerer ta den og spydet i samme slengen så blir det gjort. 

Endret av Mariuse34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...