Gå til innhold

540i - barndomsdrømen - Oppdatert med eksoslyd!


Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg kanskje sourcet nye hjul, kommer fra enten Bergen eller Bodø, litt avhengig av om jeg for orget transport. 
Forhandler også på ny bakfanger, som er lakket i Antrazit fra før. 

Forsøker egentlig å holde litt igjen ellers, av flere grunner, blant annet fordi jeg må få fikset vanos før jeg putter masse penger i bilen, og delvis fordi jeg har en annen bil som skal ha svindyre nye sommerhjul (dimensjon 255/50-20 er latterlig dyr) og lakket en hjulbue. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker å pusse kontaktene som var noe irret. Men får se meg om etter ny indre lykt antagelig. 

 

Forøvrig har jeg skaffet en M-sport fanger ferdig lakkert i riktig farge. Hevder selger. Vi får se til helgen. 

Vurderer også å droppe Style 32 og hoppe på style 66. Da blir looket noe a la dette TedNBlRn.jpg.1c611fdb0f2913f0fae27ce5b5e9487d.jpg

 

Endret av Mariuse34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mariuse34 skrev:

Forsøker å pusse kontaktene som var noe irret. Men får se meg om etter ny indre lykt antagelig. 

 

Forøvrig har jeg skaffet en M-sport fanger ferdig lakkert i riktig farge. Hevder selger. Vi får se til helgen. 

Vurderer også å droppe Style 32 og hoppe på style 66. Da blir looket noe a la dette TedNBlRn.jpg.1c611fdb0f2913f0fae27ce5b5e9487d.jpg

 

Er vanlig at kontaktene til lykta på luka irrer.. Ble det noe lys?

Hvis ikke, sjekk kretskortet som du kan skru løs fra innsiden av luka, på baksiden av lykta. det kan være irret osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kolstad Jr. skrev:

Er vanlig at kontaktene til lykta på luka irrer.. Ble det noe lys?

Hvis ikke, sjekk kretskortet som du kan skru løs fra innsiden av luka, på baksiden av lykta. det kan være irret osv.

Har dessverre en dagjobb som kommer i veien for alle bilprosjektene mine. Ser på det ved beste anledning. 

Gode tips. Surt å bytte lykt, for den er god damn dønn strøken og antagelig bare noen år gammel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, sveigis skrev:

Har du style 66 ?

hvis ikke har jeg 😀

Har ikke. har bare vinterhjul foreløpig. 19 tommerne som sto på lot jeg bli igjen hos selger som en del av dealen, da jeg ville ha 17 uansett. 

Tar gjerne mer informasjon om style 66`ene når det passer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mariuse34 skrev:

Har ikke. har bare vinterhjul foreløpig. 19 tommerne som sto på lot jeg bli igjen hos selger som en del av dealen, da jeg ville ha 17 uansett. 

Tar gjerne mer informasjon om style 66`ene når det passer! 

Sender deg detaljert info på pm og bilder etter jobb 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

 sjeldent å se bensin e39 med webasto ! blir en fin bil med rette felgene ! 

Og enda sjeldnere at den funker. Hadde på timer idag og kom ut til godlunk. Funker dritbra. Noen har være ordenlig glad i denne bilen for den er mye mer feilfri enn jeg er vant med på E39. 

 

Telte over og jeg har jo hatt 8 av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var idag en tur ute og kikket på deler hos han karen her

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=100547318

Han har slaktet en del E39er og har MYE deler, om noen er på jakt etter ting. Veldig hyggelig fyr og bra priser, så fikk tak i treinteriøret jeg ville ha blant annet. I morgen skal jeg se på bakfanger. Må si at dette er en fryktelig hyggelig bil å suse rundt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...