Mariuse34

540i - barndomsdrøm oppfylt - Oppdatert med bilder!

Recommended Posts

Da er diffuser og lister bestilt. Så sikter mot å bytte bakfanger så fort de kommer. M-sportlister til dørene er innkjøpt og byttes til uka. Shadowlinelister rundt vinduer blir litt mer på sikt, når jeg kommer over noen decent noen. 

Hva annet trenger jeg før jeg bytter bakfanger? Er det noen spesielle klips jeg bør kjøpe fordi de knekker når jeg demonterer skjerm? Skruer? Lokariskjermer byttes? Må de byttes nå isåfall, eller kan jeg bestille dem og ta det senere? 

59 minutter siden, Mariuse34 skrev:

Da er diffuser og lister bestilt. Så sikter mot å bytte bakfanger så fort de kommer. M-sportlister til dørene er innkjøpt og byttes til uka. Shadowlinelister rundt vinduer blir litt mer på sikt, når jeg kommer over noen decent noen. 

Hva annet trenger jeg før jeg bytter bakfanger? Er det noen spesielle klips jeg bør kjøpe fordi de knekker når jeg demonterer skjerm? Skruer? Lokariskjermer byttes? Må de byttes nå isåfall, eller kan jeg bestille dem og ta det senere? 

Plenty med plastnagler :)

46 minutter siden, Mariuse34 skrev:

Lyst å være enda mer spesifikk? 

Hvertfall på sedan så holder de lokariskjermene på plass og minst en av de er festet delvis til fangeren bak. De naglene ryker lett og er forbruksvare. Lokariskjermer byttes vel kun om de er knekt. Beste rådet er å se ETK bildet av bakskjerm og se hva som trengs.