Gå til innhold

540i - barndomsdrømen - Oppdatert med eksoslyd!


Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Mariuse34 skrev:

Steike! Ser sånn ut! Han eide den kun en uke med andre ord. Jeg solgte den ikke for billig heller så det var overraskende! Jeg har på min side fått lyst på E38, så tipper det blir neste vogn ut på sikt, dog til en vesentlig lavere prislapp en denne! 

Mhm, ser ut som den ble solgt til fordel for E92 335i, så ikke en direkte dårlig erstatning sånn sett. :)

E38 er aldri feil. Skal lett ha meg en slik igjen i framtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daniel. skrev:

Mhm, ser ut som den ble solgt til fordel for E92 335i, så ikke en direkte dårlig erstatning sånn sett. :)

E38 er aldri feil. Skal lett ha meg en slik igjen i framtiden.

Jeg så gjennom nå og ser ut som ny eier av 540 var en kar som kontaktet meg angående bilen før jeg solgte den. 

jeg elsket 540i. Men E39 og E38 er ikke biler jeg er glad i pga motor. Jeg merket at jeg får like mye glede av en 523 eller 528 som en 540 og da ble det greiere å sende den videre. 528en jeg solgte ifjor ga jeg ca 12 prosent av 540en for, men jeg var ikke spesielt mye mindre glad i den. Men kunne tenkt meg en e38 med mye original kit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sveigis skrev:

Ja har ikke fått med meg salg av denne Marius ,men en e38 er jaggu biler som er digg den dag idag.😀

Sånn en må du få deg .

Jeg kjørte bilen 3.000 på et halv år. Da ble det veldig mye penger å bare ha stående. Jeg gjorde bilen temmelig strøken og tipper den får er langt liv. Men bilen fortjener å brukes og jeg har like mye glede av en 528i eller en 728i. Eller en 320i 2.2 e46. Så ga mening å selge den og se meg om etter et annet bmw prosjekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...