Gå til innhold

Sveigis sin Topazblå x5 e53/ .X5 solgt .Siste rest av Topaz.Upd


 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, thbrekke skrev:

Gratulerer med ny bil! Nydelig farge😊

Tusen takk og veldig enig ,fargen er pen.😀

6 timer siden, Gabz skrev:

Gratulerer med fin X5 i herlig farge. Alltid likt disse meget godt selv, blir nok en flott bruksbil framover :)

Takker 😀

x5 generelt er en bil jeg alltid har vært fascinert av .

Den er en massiv bil ,likevel sportslig og behagelig å kjøre .

Tror og håper og at denne kan gi glede fremover her.😀

For å si det enkelt ,så er det første vil vi har hatt ,der kona vil ut å kjøre hele tiden .

Hun brukte den masse igår og spurte til og med igårkveld sånn type sent ,om vi skulle kjøre en tur😀.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så fikk jeg i fred gått over bilen igår ,og egentlig ikke så mye å si .

Alt ser greit ut på det meste likevel må dere hjelpe med noen valg og løsninger .

Dette kommer jeg tilbake med senere ikveld .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sveigis skrev:

Angående skvettlapper må jeg bare si tusen takk og betaler gjerne for dem da dette er noe som står på ønskelisten til vinteren .

Disse skal jeg ikke ha penger for! Men jeg bytter de gjerne imot en opplevelsestur i E34 og E28 din :-) 

Skal finne dem fram!

Endret av fxslin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, T.H.O skrev:

Der har du og fått deg bil med litt mer høyde 😁 Så ikke dum ut den ☺👍

Ikke jeg men kona 😀

Neida kjekt med høyde og den virker bra 😀

 

37 minutter siden, fxslin skrev:

Disse skal jeg ikke ha penger for! Men jeg bytter de gjerne imot en opplevelsestur i E34 og E28 din :-) 

Skal finne dem fram!

Ingen problem , tur skal det bli .😀

Får bare satse på at e28 er ferdig da .

e34en er alltid klar og blir morsomt  å treffes 😀

igjen takk 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, oledra skrev:

NGratulerer med enda en flott bil.

Har hatt 2 stk e53 i samme farge. Bensinere. 😊

Jo takk Ole 😀

Skulle jeg ha en sånn , måtte jeg ha en farge som jeg likte og fant tilslutt .😀

38 minutter siden, Marius2002 skrev:

Gratulerer med et fint eksemplar og en kjempefin farge 😎 Tenker du vil ha mye glede av E53. Firehjulstrekken er kjekt å ha ved glatt føre, men først blir det forhåpentligvis en flott sommer!

Jo jeg håper og tror jeg får glede av den 😀

Er jo en bil som holder seg godt mtp tidens tann .

Var ikke like lett å finne en som var passet på og hel i lakk , men føler jeg har lykkes håper jeg .😀

Nå må vi først ha sommer ja uten tvil .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil, blir spennende å se hvordan denne blir når du får shinet den skikkelig opp som vanlig :) 

Veldig flott farge! Eneste jeg aldri har likt på de tidligere utgavene av X5 er aluminiumsdelen på stigtrinnet. Får du denne pulverlakkert i sort eller bilens farge så tror jeg det vil se mye bedre ut. Og sort grill (og kanskje sorte sideblinklys) da, så du kompletterer shadow line ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med veldig fin E53. Har alltid hatt et elsk/hat forhold til disse bilene, men den fargen gjør mye. Naboen til svigers har en akkurat lik i samme farge som han driver å duller med stort sett hver gang vi er der. Interiøret i disse bilene, som i og for seg er ganske likt E39 og E46 holder seg slående moderne i layout selv så mange år etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil 👍 Jeg må si at fargen var virkelig fin, litt unik og uvanlig på E53. Jeg tenker det er deilig å sitte litt høyere samtidig som man har tryggheten med firehjulstrekk. 

Jeg likte veldig godt fargekombinasjonen, tidløst 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, viggo E34 skrev:

Se her ja ble det ny bil i gården, gratulere med pent eksemplar :bmw:

Ja nå ble det en x5 og takk ,tror den skal være bra 😀

 

4 timer siden, Walkabout skrev:

Gratulerer med ny bil, blir spennende å se hvordan denne blir når du får shinet den skikkelig opp som vanlig :) 

Veldig flott farge! Eneste jeg aldri har likt på de tidligere utgavene av X5 er aluminiumsdelen på stigtrinnet. Får du denne pulverlakkert i sort eller bilens farge så tror jeg det vil se mye bedre ut. Og sort grill (og kanskje sorte sideblinklys) da, så du kompletterer shadow line ;) 

Bra du er med her og følger .😀

Den er allerede pen ,men må taes enda mer i lakk og generelt .

Grælete inni osv men det skal fikses .

Angående trinn må jeg tenke pga jeg er litt sånn sær,liker at den er original og frykter dessuten at ved lakk vil dette forsvinne fort av .

Ja jeg må se hva det blir av forskjellig modding ,det viktigste er at den skal holdes skikkelig .😀

2 timer siden, cityhopper skrev:

Gratulere med ny bil, skal bli spennende å følge med på ditt vedlikehold av denne. Godt du holder deg til dieselsekser :-)

Takker ,ja jeg måtte ha dieselsekser altså ,noe eget med dem .

Vedlikehold skal den få og det mye og .😀

Gøy du følger her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin Topazblå x5 e53/ .X5 solgt .Siste rest av Topaz.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...