Gå til innhold

Sveigis sin Topazblå x5 e53/ .X5 solgt .Siste rest av Topaz.Upd


 Share

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, tennbrikket skrev:

Måtte selv ha ett res med abs sensorer framme på min. Når sant skal sies, har man ikke diagnose utstyr så er det utrolig mye lettere å bare sette den av hos bavaria. De finner ut hvilken sensor det er på minutter og oppdriver delen sikkert samme dag. Verste jeg vet er folk på facebook som skal bytte abs sensor X bak på Y side uten noe som helst diagnose, også fungerer det ikke også er det bare mye unødvendig spørsmål.

Slår meg stadig for godt topazblau kler e53. Mye finere enn svart og sølv som de fleste har.

Ja dette er jo deler som kan ryke så ikke sjokkert .

Var det jeg og tenkte ,hvorfor ikke gjøre kort prosess å få det fikset med en gang.

Der finner de jo det ut regner jeg med .

Vet du noe ?Jeg er så enig med deg .

Så får de gjerne og svaret ,men spør samme spm på en annen gruppe ,når de har fått svaret .Blir sprø ..

Kanskje jeg oppfattes som kynisk,men enkelte burde revurdere bilhobbyen sin.

Synes enkelte maser om hver minste ting og verst er når de har fått svar.

Jo fargen er veldig fin på den og kler bilen godt .

Skal ta et bilde når den er ren i snø ,da ser en bilen godt 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Shattered skrev:

Oi dæven! Ikke fått noe her enda :lol: meldt 30cm i helga så blir spennende å se, var jo meldt mift i uka også men da kom det ingenting! 

Ja kommet masse her og mer i vente .

Ergo e30 blir utsatt leeeeenge 🤬🤬🤬🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shattered skrev:

Å fytti grisen  :lol: Ja deilig å slippe swlv, utenom lommeboka, den liker det ikke! :P

Synes du det var dyrt ?

Det synes ikke jeg hvertfall.

Original del ,med diagnose og sikkert et helvete å få av den gamle .😀

Nei det betaler jeg lett .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, sveigis skrev:

Synes du det var dyrt ?

Det synes ikke jeg hvertfall.

Original del ,med diagnose og sikkert et helvete å få av den gamle .😀

Nei det betaler jeg lett .😀

Jeg syns det var billig. Original del. 1000kr omtrent, diagnose er jo sikkert 30 min som er ca 800kr, også sikkert 30 min på å bytte som er ca 800kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, tennbrikket skrev:

Jeg syns det var billig. Original del. 1000kr omtrent, diagnose er jo sikkert 30 min som er ca 800kr, også sikkert 30 min på å bytte som er ca 800kr

Nei dette synes jeg og er veldig greit og ikke minst til å være et merke verksted .

Bare det å slippe å jekke opp denne tunge feite svulsten i snø og kulde ,er grunn nok til å betale seg fri for dette 😀

4 minutter siden, Shattered skrev:

Skal ikke si hva som er dyrt og ikke, men jeg har aldri bilen på verksted :P

Haha😀😀,nei det er sant nok .

Men skjelden jeg og har det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt med feil som dukker opp sånn, men er helt enig med deg. av og til er det veldig greit å bare levere på værksted å få det unna👌🏼 og prisen til er nokk ikke noe å si på, når man uansett må inn og ta diagnose og pris på del så blir det ikke rare prisen for jobben med å bytte👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kan det faktisk være billigere å bruke merkeverksted, de har rett utstyr og vet med en gang hva som bør byttes. De bruker ofte kortere tid enn andre verksteder.

Har du fått testa xDriven noe på snøen? Jeg har hatt G30en hos lakkverksted siden forrige Fredag, så jeg har ikke fått testa noe. Vi har jo fått snø her, men snøen ligger jo i 10 minutter før det regner bort. Får bilen igjen til uka men da er nok alt bart igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin Topazblå x5 e53/ .X5 solgt .Siste rest av Topaz.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...