Gå til innhold

E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]


Anbefalte innlegg

5 timer siden, papertiger skrev:

Veldig bra! Vurderte sterkt dette designet som vinterfelger til F36’en, men endte opp på 400M. Angrer litt, for de ser unektelig svært bra ut på både F3x og E9x!

Ja, de ser ganske bra ut :) Men 400M er ikke feil på F3x heller!

4 timer siden, mowz skrev:

Ser bra ut de der, kler bilen godt. Ikke så veldig ulike de jeg har

Ligner litt, ja. Er vel Style 225 kopier du har?

31 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Ser bra ut! 😀

Godt det ble 350m, passer fint på en potensiell F10 og 😏

Hahah, ville heller hatt 351M på F10 egentlig :lol:

Får prøve å beholde denne bilen en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Saltkjelen skrev:

Det er helt utrolig hvordan "kjedelige" felger til en gitt modellserie får et helt annet uttrykk med andre dekk på en annen modellserie. Meget kledelig vinteroppsett! :)

Er det som er morro med det :D Syns Style 350 er helt OK på F1x, men tok seg bedre ut her på E9x. Takk for det :) 

13 timer siden, papertiger skrev:

Rett og slett lekkert :)

Takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Liten og kjedelig oppdatering, men nå har bilen fått understellsbehandling.

Da er i hvertfall det ute av verden :) Og jeg er mange tusen kroner fattigere 🙄

Julegave til seg selv? :) 

Men du, det er svært fornuftig! Man ser alt for ofte at det er brukt mye penger på utseende og ingenting til det tekniske og skjulte. Jeg har sans for updates som ikke synes, de er de viktigste for et langt og godt bilhold :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BMWE39turbo skrev:

Ingen dum invistering det om du har planer om å beholde bilen en stund. Kva behandling gikk du for? 

1 time siden, Conquest skrev:

Bra. Hvilken behandling gikk du for?

Jepp. Var noe overflaterust på travers og litt ellers, så i grunn så var det lurt uansett hva :P

Ble sandblåsing av overflaterust og deretter tectyl. Sikkert noen som mener at Fluidfilm eller andre midler hadde vært bedre, men.. Det der er jo en evig diskusjon.

1 time siden, Marius2002 skrev:

Julegave til seg selv? :) 

Men du, det er svært fornuftig! Man ser alt for ofte at det er brukt mye penger på utseende og ingenting til det tekniske og skjulte. Jeg har sans for updates som ikke synes, de er de viktigste for et langt og godt bilhold :) 

Haha, hadde helst hatt lyst på nye sommerhjul eller coilovers til jul da :P En eller flere dempere må snart byttes uansett.

Ja må være litt fornuftig av og til. Jeg prioriterer vedlikehold selv om jeg liker å endre på utseende på biler også. :)

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Smart å få bilen behandla under. Vil egentlig ha det selv men jeg vil heller ikke ha det griset på alt av understell, blir bare gris når man først skal skru og holde på. 

Griseri er det ja. Men heller det enn at ting faller fra hverandre pga rust :)

Virker ikke å være direkte ukjent fenomen at det er rusthull på traversen bak på E9x for eksempel.

Du kan vel dekke til det du ikke vil ha stoff på? Blir jo en del forarbeid men da slipper du vel unna griseri på absolutt alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Daniel. changed the title to E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...