Gå til innhold

E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]


Anbefalte innlegg

Jeg må vel (delvis) gi meg. 😡

Jeg vil faktisk fortsatt kalle denne en 2009-modell, da det egentlig ikke finnes 2008-modell e9x LCI (selv om den er det om man leser produksjonsdatoen). Må være en førproduksjonsmodell, noe som nok også er grunnen til at akkurat den er testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gabz skrev:

Gratulerer igjen med veldig fin brukis! Blir nok meget bra dette :) 

Takktakk :D

1 minutt siden, awt skrev:

Jeg må vel (delvis) gi meg. 😡

Jeg vil faktisk fortsatt kalle denne en 2009-modell, da det egentlig ikke finnes 2008-modell e9x LCI (selv om den er det om man leser produksjonsdatoen). Må være en førproduksjonsmodell, noe som nok også er grunnen til at akkurat den er testet.

Ja, nei jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer. Det ligger jo et par E9x på Finn som er LCI men er ført opp som 2008 modell.

Jeg er i hvertfall fornøyd så lenge den har faceliften og CIC. Ikke like glad i pre-LCI utseende på E90/91.

Om du ser fulle utstyrslisten så har denne vært brukt som pressebil, som Tollefsen linket til. Er vel også derfor den har såpass med utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Tollefsen skrev:

Produksjonsdatoen er 26/8-2008 ifølge bimmer.work

 

Vell å merke så har denne vært i medieoppslag :) https://www.dinside.no/motor/test-brutal-dieselracer/62000649?fbclid=IwAR064mceKoD-AEC9dZPz2DuZTA8BN1iP8VG1YtygvZisEj0011EDqsRsmaE

tenk at de har hivd ut det orginale interiøret :O 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, mowz skrev:

Fin bil det der!

Litt nye endestusser og diffusor så er bakenden på plass :-)

Takk!

Ja, ene endestussen er utrolig nok bulket inn. Vet du om det er mulig å få sveist på nye stusser på de originale bakpottene? Har ikke lyst på spesielt mer lyd da den bråker greit nok as is. Trenger ikke bli skikkelig politimagnet heller. Hvilken diffusor da?

38 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

tenk at de har hivd ut det orginale interiøret 😮

Haha :P For min del gjør det ikke så mye. Ikke så super glad i Oyster eller Beige. Ville heller hatt Saddlebrown i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daniel. skrev:

Takk!

Ja, ene endestussen er utrolig nok bulket inn. Vet du om det er mulig å få sveist på nye stusser på de originale bakpottene? Har ikke lyst på spesielt mer lyd da den bråker greit nok as is. Trenger ikke bli skikkelig politimagnet heller. Hvilken diffusor da?

Det går ann! 4" med skråskjært kant er fine (de jeg har). Også gjerne bittelitt lenger inn enn originalt ;-)

Jeg kjøpte denne, husker ikke helt hvor jeg kjøpte den annet enn at det var fra Tyskland, men husker jeg brukte lang tid på å finne en som var fin. Skal rote litt og se om jeg finner en link.

 

orca-image-1509190433834.jpg_1509190434150.jpeg.000cba1dd288e32c21252958e9a6dbb5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, mowz skrev:

Det går ann! 4" med skråskjært kant er fine (de jeg har). Også gjerne bittelitt lenger inn enn originalt ;-)

Jeg kjøpte denne, husker ikke helt hvor jeg kjøpte den annet enn at det var fra Tyskland, men husker jeg brukte lang tid på å finne en som var fin. Skal rote litt og se om jeg finner en link.

Hmm, hvor store er de originale? 2,5" eller 3"?

Mulig. Det er i hvertfall ikke noe jeg kommer til å prioritere :P Mye annet som må gjøres før jeg kan tenke på diffusor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt sammen en liste med planer for bilen fremover. Det meste blir nok ikke gjort noe med nå i nærmeste framtid, da service på motor og girkasse er førsteprioritet. Sistnevnte er jo ikke direkte billig.

- Service på motor + bytte av div filtre
- Service på girkasse
- Diverse lakkering: Framfanger, sideskjørt og bakfanger
- Polering
- Nye hjul (F.eks Style 225 eller 230)
- Lave rails (foliere i høyglans svart?)
- Fjerne bakrutevisker?
- Nyrer med krom kant, eller nye i høyglans svart
- Bytte ut halogenpærer med LED
- Nye grøftelys
- Ettermontere rattgir
- Nye endestusser
- Ny folie på interiørlister (høyglans svart)
- Coilovers?
- Mørke sideblink
- xHP/Sutphin girkasse mapping
- Quaife LSD

Tror det er alt for nå i hvertfall. Kom gjerne med forslag om du har noen :)

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med riggen bil, dette er en seriøst sprek sak 👍 Ser ut som bilen også er ganske fornuftig utstyrt, her har du alt du trenger. Ser ut som du ikke har tenkt å ta helt av heller når det kommer til styling...men hvorfor i allverden vil du fjerne bakrute visker? En tur på våte vinterveier så tror jeg du har ombestemt deg 😉 Kan dette være en tidligere BMW Norge bil tro? I såfall så har jeg kjørt den 😜

Har du planer om å chip/tuning? Du kan hente ut en del av disse motorene.

Godt du tok vekk det M merket! Hvorfor setter folk M merker foran betegnelsen sånn? Snakka med en som hadde F10 535i med M logo foran emblemet. Han mente bilen var så sprek at den var verdig ett M merke på bakluka....eehh nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Daniel. changed the title to E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...