Gå til innhold

E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]


Anbefalte innlegg

På 6.6.2019 den 20.57, sveigis skrev:

Fine felg du har skaffet deg her Daniel .😀

Og jaggu et råskinn av en bil og .

Hadde hatt problemer med å beholde førerkort i denne 🤪🤪

Takk for det :)

Hehe, skal ikke mye til med denne nei :) Jeg er heldigvis LITT fornuftig akkurat der.

22 timer siden, Thundercoil skrev:

Absolutt innafor de felgene der! 😁 Grattis. Blir en fin-fin oppgradering. 

Jepp :) Blir vel både oppgradering og nedgradering :P

16 timer siden, papertiger skrev:

De passer nok veldig bra, liker den fargen på de felgene. :) 

Ja, den passer fint til svart bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Style 193 kommet på, samt bilen fikk seg en kjapp vask. Syns fargen passet bra til svart bil. Ble faktisk litt bedre å kjøre også. Så at dekksiden bak på ene framfelgen var blitt bølgete, samt et hakk i felgen, så det var nok grunnen til at jeg hadde en vibrasjon framme. Den er i hvertfall vekke nå! Skulle fylle mer luft i dekkene bak, men den som vi har på bensinstasjonen i nærheten lekker jo selvfølgelig luft og slipper ut like mye som man fyller på 🤣

01.thumb.png.892b46f8e684cf00612dee62173d9832.png04.thumb.png.bd9e14e703d7a8e077c9dac92302b54e.png02.thumb.png.5e607f695b03ca9eff3bcdd38a07072a.png

Viktigste av alt; ///M merket er endelig fjernet. Denne gangen på ekte, og ikke bare ved hjelp av Photoshop. :P Skyggen må vel poleres vekk. Så den får være fram til det skjer.

03.thumb.png.fa9f04e2f56243989bd2bd1cbe0a12d3.png

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gabz skrev:

Ble bra! Ryddig oppsett :)

Absolutt :) Finnes verre ting å ha på disse.

1 time siden, ///M-ini95 skrev:

Som hånd i hanske! :) Godt å få av de problemfelgene. 

Mon tro de style 235 felgene vi så på ble solgt for gull og diamanter?🤔

Jepp, var greit å få de vekk! Blir nok umulig å få solgt de da :P

Haha de ligger fortsatt til salgs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skjer ikke noe spesielt her for øyeblikket.

Motoren fikk seg ny olje + oljefilter (Castrol Edge 5W-30), samt det ble utført "vehicle check" service på den.

Der fikk jeg en "grei" liste over ting som bør utbedres.

Bremser framme og bak bør byttes, slakk i et klikkestag, litt oljelekkasje fra innsugspakninger og en demper framme var smått begynt å svette.

Ellers så har jeg veivhusfilter og luftfilter liggende som skal byttes snart. Om været tillater det ofc.

Girkassen virker litt rar for tiden så får vel en stygg utgift der hvis det ikke er en bagatell :(

Ellers så lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre med interiørlistene. Som nevnt før så er det carbon-look folie på nå, men den ser ut som den er lagt på i fylla, samt jeg er ikke sånn superstor fan av det. Bak folien skal det altså være de originale treverk listene som ser slik ut (dette er bilde av denne bilen fra den tiden det originale interiøret stod i):

62000670.thumb.jpg.c146acf979a7e31895c7682017447a23.jpg

Om vi nå tar utgangspunkt i at disse listene er i god stand under folien, skal jeg beholde de som de er, eller skal jeg få de foliert i f.eks Piano svart? :) Noen meninger her? Eventuelt andre forslag? Er ikke spesielt stor fan av sølv heller.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sjeldent treverk (oppvokst i en MB familie, hvor de fleste bilene ser ut som tresnekker innvendig) men de listene så ut til å gå veldig bra til interiøret. 

Girkasse utgift er vell sjeldent en god ting, man finner alltids noe å bruke feriepengene på, annet enn ferie såklart. Min står selv hos quickfix om dagen, så jeg er glad hellas ferien som jeg er på nå var betalt for endel måneder siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tennbrikket skrev:

Jeg liker sjeldent treverk (oppvokst i en MB familie, hvor de fleste bilene ser ut som tresnekker innvendig) men de listene så ut til å gå veldig bra til interiøret. 

Girkasse utgift er vell sjeldent en god ting, man finner alltids noe å bruke feriepengene på, annet enn ferie såklart. Min står selv hos quickfix om dagen, så jeg er glad hellas ferien som jeg er på nå var betalt for endel måneder siden.

Hehe, ser den. :) Ikke sånn superglad i treverk jeg heller, men hadde det i E38n og der syns jeg i grunn det passet. E38/39 hadde mye kule varianter også, spesielt gjennom Individual programmet.

Mulig det ikke kom godt nok fram, men det lyse interiøret ble byttet ut med svart skinn av en av de forrige eierene.

Nei er nok ikke det. Dessverre så er nok ikke det lille av feriepenger jeg fikk i nærheten av å være nok til å dekke noe sånt :lol: Heldigvis er ikke jeg en som reiser mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fint med carbonfolie Men da må det være høyglans 5D og ikke vanlig eller 3D. Selvfølgelig lagt på ordentlig. Har det selv til sort interiør, Sort blank er også meget flott, men syns kanskje det blir litt "kjedelig" uten noe mønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sort interiør tror jeg også noe litt mørkere grått kunne vært fint, kanskje ferrig grey eller lignende i en halvmatt finish?

Dog er jeg enig med @Reef89, karbonfolie er også fint så lenge det er høyglans og lagt på skikkelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Daniel. changed the title to E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...