Gå til innhold

E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]


Anbefalte innlegg

8 timer siden, Daniel. skrev:

Lenge siden jeg har jobbet på noe verksted :) Hadde naturligvis gjort det selv om jeg hadde hatt tilgang på bukk, samt et sted å kvitte meg med gamle oljen på.

Med andre ord så handler det mest om latskap 😛

Åh, trodde du jobba som mekaniker enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ble en tidlig bursdagsgave til meg selv :) Passer egentlig fint siden jeg har en eller to dempere som har begynt å svette litt. Er KW V1, så er kun høydejustering. Men holder sikkert lenge for mitt bruk. 🙂

91412028_915013908953095_7394342608782229504_n.thumb.jpg.61dc7c12f17c852254b15187bd436f73.jpg

Så er det straks tid for ny motorolje, og ABS sensor (håper i hvertfall det kun er det).

Har dessverre funnet litt rust på bakluken, så må prøve å få det på garanti, eller så blir det nok en dyr utgift 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Thundercoil skrev:

Velkommen i baklukeklubben! 😪 Blir å kjøpe fabrikkny bakluke så snart Style 37 er solgt. 😅 Har bare litt bobler rundt skiltlys, men bytter like greit til nytt stål når det først er angrepet. 😅

Blir bra med KW! 😊 

Haha, mange takk 😬 En E39 i Norge uten rust er vel heller sjeldent, med unntak av de som bor i garasje eller er nyimportert 😂 Ja det er vel kanskje det lureste, men om det ikke er alt for alvorlig så kan det vel reddes og tenker jeg? Litt enklere å bytte luke på sedan enn touring og haha.

Ja, det håper jeg :)

1 minutt siden, papertiger skrev:

Hvor gammel er bilen? Under 12 år så gjelder jo rustgarantien ennå om alle Vehicle Check har blitt gjort ihht BMW sine retningslinjer 

Den er 11-12 år. Har prøvd å kontakte Jæger på mail sånn for å unngå unødvendig "oppmøte" nå i disse koronatider, men de er ikke spesielt flink på å svare. Så får vel ta en tur innom neste uke.

Stygt redd for at forrige eier kanskje har slurvet med disse vehicle check greiene.. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med skikkelig senkesett, og med dagen på forskudd! :D

Leit med bakluka, håper det blir fikset smertefritt for din del. 

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sveigis skrev:

Det der er bursdagsgaven sin.

Skikkelig bil må ha skikkelig understell,dette blir bra Daniel 😀

Jepp :) Satser på at det blir bra 👍

1 time siden, Dusy skrev:

Gratulerer med skikkelig senkesett, og med dagen på forskudd! :D

Leit med bakluka, håper det blir fikset smertefritt for din del. 

Takk for det :)

Det håper jeg også. Ser for meg at det kan bli rimelig dyrt hvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Thundercoil skrev:

Ja, det er ganske kjapt og enkelt å bytte. :) altså, det må kappes og sveises om det skal berges, men er sikkert noen andre steder på bakluken det snart bryter gjennom på. 😂 Gidder ikke vente og grue meg til det skjer. 

Jugern har flonka ny bakluke til salgs 😁

 

@Daniel.

godt å se at folk kjøper kvalitetsunderstell på en bmw ! Dette har du igjen for !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen fått ny motorolje. Nesten gått 1 år siden sist, men sikkert ikke kjørt mer enn 5-6000km 😅

Ble og byttet en ABS sensor H.F men var visst feil på sensoren H.B også, og den var det ingen som hadde på lager nå før påsken. Forhåpentligvis forsvinner lampene etter denne er byttet.

Ble funnet stor slakk i knirkeforingen H.B også. Den har vel ikke gått tørr enda siden den ikke knirker. 😛

Har og bestilt inn (og fått) nye topplagre og div småplukk til coilovers skal bli montert. Vet dog ikke når dette skjer.

Ringene på ene lykten døde og nå hin dagen så bestilte nye LED pærer til angel eyes + grøftelys på GS nå når de har tilbud.

Dessverre ikke noen nye bilder av bilen da den ser en smule sliten og skitten ut akkurat nå 😬 Må prøve å bli litt bedre på dette med bilder 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe ABS begynner å lye snart. 😊 Bra du får stelt litt med den også. Bare å smelle på zænk nå, så kan du tøffe deg på Esso OG kjøre fra dem. 😎 Har lyst på KW selv, men har også lyst på X-pipe og andre bakpotter. Blir vel ikke noe av noen av delene. 😅 Er så mye lakk og pakninger og drit på toppen av listen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Daniel. changed the title to E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...