Gå til innhold

E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]


Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Daniel. skrev:

Oida, ikke bra 😕 Om det er den så kan du vel i hvertfall være glad det ikke er CP4 pumpe :P

Litt kjedelig kan du si... aner ikke hva det er jeg men ja jeg får være glad for det 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 18.44, Daniel. skrev:

Da har første runde med deler kommet inn.

Motorolje, luftfilter, veivhusfilter, nye grøftelys.

Også har dessverre rusten meldt sin ankomst. Heldigvis på en liten og "billig" del. Koster 1300kr per side på KOED.

60401481_830100357355083_1917857078399991808_n.thumb.jpg.ebe5ac4af91f12c08d71dc58f3987402.jpg

Får inkludere noen bilder så dere har noe å se på :P

 

er vell 12 års rustgaranti på disse bilene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

er vell 12 års rustgaranti på disse bilene også :)

Det er det, men er ganske strengt.

Dessverre har de forrige eierene vært litt sløv ang "vehicle check" service, så jeg kan nok se langt etter å få noe på garanti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, denne tråden har gått meg hus forbi - gratulerer! Spenstig å se at interiøret ble byttet ut når bilen var relativt ny (?). Har du vurdert Style 437 eller 641 når du har planer om OEM-hjul? Stemmer også for M3-speil på to-do listen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Se her ja, denne tråden har gått meg hus forbi - gratulerer! Spenstig å se at interiøret ble byttet ut når bilen var relativt ny (?). Har du vurdert Style 437 eller 641 når du har planer om OEM-hjul? Stemmer også for M3-speil på to-do listen din. :)

Takk for det :) Ja, ikke godt å si når og hvorfor det ble byttet ut. Slipper i hvertfall å holde oyster interiøret rent hele tiden da.

Style 437 hadde vært av interesse om det ikke var for at de koster 15.000 og oppover. 641 er jeg ikke helt sikker på om jeg liker, og har i grunn aldri sett de for salg her :P

M3 speil ja.. Er det kun kåpen som må byttes, eller hele greien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg så et sett med Style 437 til rundt 10.000kr for en liten stund siden, så det gjelder å følge med titt og ofte. :)

Hele speilene må nok dessverre byttes og beklageligvis er det en kostbar affære. Har imidlertid sett flere M3-replika-speil som ser bra ut. Mins å huske at @Frode D hadde det på sin blå E91?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Mener jeg så et sett med Style 437 til rundt 10.000kr for en liten stund siden, så det gjelder å følge med titt og ofte. :)

Hele speilene må nok dessverre byttes og beklageligvis er det en kostbar affære. Har imidlertid sett flere M3-replika-speil som ser bra ut. Mins å huske at @Frode D hadde det på sin blå E91?

Mulig. Ligger et sett til 15.000kr nå. Men er uansett mer enn jeg vil bruke på felger nå i og med at jeg må kjøpe dekk i tillegg.

Tror han byttet til pre-LCI speil og M3 speilkåper fra ebay eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Daniel. changed the title to E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...