Gå til innhold

Fredrik 90 sin G30 540d xDrive M-Sport. Solgt!


Anbefalte innlegg

Ja Fredrik må jo selvfølgelig gratulere deg så mye her og .

Og bilen er jo alldeles nydelig på alle måter da jeg fikk se den hos meg forrige dagen .:)

Som du vet ,har jo arbeidsgiveren min nøyaktig lik ,men fader hvor mye finere den er i sort en hvit altså.

Kom bort en tur for jeg vil bli med på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med drømmebil! Og interiøret er innertier - akkurat slik jeg ville hatt det også. Oser klasse! Men jeg stiller det samme spørsmålet som blir stilt over her - jeg vet du er en sedanmann, men som familiebil stiller vel G31 ett hakk opp? Uansett et rålekkert lokomotiv du har fått deg her.

Har tenkt mye på det samme i det siste ang motorvalg. Jeg og kona kjører en del i året med våre biler, og i så måte har diesel vært perfekt for vårt bruk. Jeg tror fortsatt, slik situasjonen er i dag, at jeg ville valgt diesel igjen, fortrinnsvis en BMW sekser. Til ditt bruk er jeg ikke i tvil om at du har funnet deg rett motor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for overveldende respons 😀 Det er så godt å høre fra dere også at fargekombinasjonen ble bra. Jeg skal være så ærlig å si at jeg som det vanemennesket jeg er var litt skeptisk. Men på samme tid ville jeg ha noe nytt og bitte litt friskere 😀

3 timer siden, awt skrev:

Gratulerer! :)

Ser veldig bra ut denne, og tror også du så absolutt har valgt rett motor til dine bruksområder. :)

Ja jeg er glad i lange turer på kontinentet. Jeg kan godt kjøre 6 timer i strekk jeg i denne bilen, ikke har jeg sånn blære som elbilfolket har heller som krever "tisse pause" hver andre time 😂

2 timer siden, sveigis skrev:

Ja Fredrik må jo selvfølgelig gratulere deg så mye her og .

Og bilen er jo alldeles nydelig på alle måter da jeg fikk se den hos meg forrige dagen .:)

Som du vet ,har jo arbeidsgiveren min nøyaktig lik ,men fader hvor mye finere den er i sort en hvit altså.

Kom bort en tur for jeg vil bli med på tur :)

Takker for det 😀 Jeg måtte innom deg selvsagt, line den opp ved siden av E28en og to E34er😀

Per nå så tror jeg at det kun er sjefen din og meg som kjører 540d i Arendals området. Vet om noen 540i da, men de er G31.

Jeg kommer bort en dag så tar vi oss en tur 👍

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Interiøret er fantastisk Fredrik, grattis med et smykke av en G30.

Det eneste jeg stusset på, du nevnte familie, Hvorfor da ikke G31?

ellers så er alt perfekt her, bare kjøre å nyte!

Mange takk for det 😀 Jeg tror at man klarer seg med sedan som familiebil. Ikke at det er noe galt med G31, men jeg foretrekker av en eller annen grunn sedan. Jeg er nok litt gammelmodig tror jeg 😉

13 minutter siden, papertiger skrev:

Gratulerer så mye med drømmebil! Og interiøret er innertier - akkurat slik jeg ville hatt det også. Oser klasse! Men jeg stiller det samme spørsmålet som blir stilt over her - jeg vet du er en sedanmann, men som familiebil stiller vel G31 ett hakk opp? Uansett et rålekkert lokomotiv du har fått deg her.

Har tenkt mye på det samme i det siste ang motorvalg. Jeg og kona kjører en del i året med våre biler, og i så måte har diesel vært perfekt for vårt bruk. Jeg tror fortsatt, slik situasjonen er i dag, at jeg ville valgt diesel igjen, fortrinnsvis en BMW sekser. Til ditt bruk er jeg ikke i tvil om at du har funnet deg rett motor :) 

Takker for det 😀 Ja jeg synes også at fargekombinasjonen løftet bilen en klasse opp. Jeg synes vel kanskje ikke interiørdesignet er det mest elegant med G30, men med Cognac skinn, sort taktrekk og mørke tre dekorlister så blir det virkelig ikke så galt. 

Kjør på med diesel sier jeg. Var i en konfirmasjon i går, da ble det jo litt bilprat rundt bilen på parkeringsplassen. De aller fleste likte bilen, og var med på at diesel fortsatt er veien å gå for mange. Var selvsagt en som "Tesla ditt" og "Tesla datt", men han ble nedstemt 😂 Jeg skal vel være så ærlig å si at det er også litt på trass at jeg valgte å kjøpe en såpass ny dieselbil. Men dette er definnetivt riktig for meg, og jeg kjøper bil for meg selv og ikke landets politikere 👍

3 minutter siden, Evopower skrev:

Gratulerer med flott bil :)

Med riktig motor og interiørfarge! 5 serie er en knallgod allrounder, og denne vil du nok nyte lenge ;)

 

Takk for det 😀 5-serie er for meg en utrolig komplett bil. Dette er nå min fjerde 5-serie og jeg klarer ikke å gå lei av modellen. Du får god plass, sporty kjøreegenskaper samtidig som du får en veldig komfortabel bil på kjøre langt i. Vi er jo inne i en periode hvor SUVer tar mye markeds andeler, men jeg føler vel at 5-serie holder stand. Du ser liksom ikke så mange nyere A6 eller E klasse som du ser 5-serie. Så dette er helt klart biler folk fortsatt foretrekker. SUV er for min del helt uaktuelt nå, kanskje en gang i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fredrik 90 changed the title to Fredrik 90 sin G30 540d xDrive M-Sport. Solgt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...