Nimosonen 1 Report post Posted June 3 Heisann! Hadde bilen inne på EU. Mangel på lyktespylere og feil lysbildet var blandt annet noe av det. På grunn av dette tenkte jeg å bytte disse ut med halogen. Men har lyst på facelift look. Hvordan går jeg frem å få til dette? Hva må jeg skaffe å gjøre for å få dette til? Er det mulig å få halogen med angel eyes? Helt ny på E39 fronten, så har ikke så mye peiling. Setter pris på alle svar Share this post Link to post Share on other sites
Daniel. 3370 Report post Posted June 4 (edited) For å bruke facelift frontlykter på en pre-facelift må du ha overganger. Tror dette kan kjøpes på GS Bildeler og/eller Koed. Hvis ikke så finner du det nok på Ebay. Finnes halogenlykter til facelift ja. De har angel eyes originalt Hadde halogen facelift lykter på gamle vinterbilen min. Den var 97 modell om jeg husker rett. Edited June 4 by Daniel. Share this post Link to post Share on other sites
Nimosonen 1 Report post Posted June 4 Takk for svar! Men de passer rett inn i original plass ? Må ikke modifisere fester o.l? Share this post Link to post Share on other sites
Daniel. 3370 Report post Posted June 4 4 minutter siden, Nimosonen skrev: Takk for svar! Men de passer rett inn i original plass ? Må ikke modifisere fester o.l? Nei skal passe rett inn framme. Baklykter krever litt modifisering. 1 Nimosonen reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Slavearbeider'n 2077 Report post Posted June 4 Andre kontakter til blinklysene på preface lamper enn facelift Share this post Link to post Share on other sites