Gå til innhold

Makkys F80 CP


 Share

Anbefalte innlegg

Leste litt på Bimmerpost, og der var det en som mente det fantes en prgramvare oppdatering til DCT kassen.
Og så er det noen som sier at kassen oppfører seg bedre hvis den blir flashet med CS prgramvaren.

@Fahad/@sluquet har dere fått bilen oppdatert det siste året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Makky123 skrev:

Leste litt på Bimmerpost, og der var det en som mente det fantes en prgramvare oppdatering til DCT kassen.
Og så er det noen som sier at kassen oppfører seg bedre hvis den blir flashet med CS prgramvaren.

@Fahad/@sluquet har dere fått bilen oppdatert det siste året?

Jeg opplevde det av og til på M4en jeg hadde, men ikke på M3en. Mulig det forbedrer seg med software oppdatering.

Jeg har ikke oppdatert min, men usikker på om det finnes oppdatert programvare til CP ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Fahad skrev:

Jeg opplevde det av og til på M4en jeg hadde, men ikke på M3en. Mulig det forbedrer seg med software oppdatering.

Jeg har ikke oppdatert min, men usikker på om det finnes oppdatert programvare til CP ?

Ok , takk for svar :)

Foresten, skal du selge bilen din? :o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Makky123 skrev:

Leste litt på Bimmerpost, og der var det en som mente det fantes en prgramvare oppdatering til DCT kassen.
Og så er det noen som sier at kassen oppfører seg bedre hvis den blir flashet med CS prgramvaren.

@Fahad/@sluquet har dere fått bilen oppdatert det siste året?

Nei, jeg oppdaterte ikke den biten såvidt jeg vet. Eneste oppdateringen som ble gjort på den var relatert til instrumentene. Har ikke bilen lenger, solgte den i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...