Gå til innhold

Europatur med dårlig tid! Oppdatert rute!


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

Ellers ser jeg at AvD GP er den helgen jeg skal vere der.. https://www.nuerburgring.de/en/events-tickets/oldtimer/avd-oldtimer-grand-prix.html

Står innpå kalenderen at det er ledig for turistkjøring både lørdag og søndag fra 13-19.. Var ikke dette veldig rart mtp løpet som skal foregå?? Har jeg misforstått noe :P ? Står jo at det er både Nordschleife og GP track

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja merket det når jeg sjekket nå.. fullt overalt🤦 får lete videre imorgen.. Blir dog rått og se oldtimer GP 😁  der blir litt 80 og 90 talls DTM ser jeg.. Det er drømmen😍

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2019 den 21.42, Fredrik 90 skrev:

Vi skal med senbåten fra Hirtshalts den 4 August, da kommer vi hjem fra Spania 😀

Hadde siktet meg inn på denne jeg også, men til kroner 1 535 så tar vi nok heller båten til Larvik og sparer 700 kroner eller tar den rett til Stavanger med Fjordline for samme prisen :P Sjeldent jeg har sett bilpakkene fra Hirtshals til Kristiansand gå for noe særlig over tusenlappen.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

En kamerat måtte ut med 8000kr for 2 netter på hotell ved ringen under oldtimer gp😂

Ja nå er alt fullt🙄 Blir vel ett guesthouse el 20km fra nurburg som er nærmeste🤦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2019 den 23.03, Skulebollen skrev:

Klarte pinade og få ordna meg rom på Lindner motorsport hotell fra Lørdag til Mandag :D

Så da blir det nurburg hirtshals i ett strekke, satser på det går bra :P

Har kjørt Oslo til Zermatt i ett strekke. Det var ikke noe problem :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, ahj skrev:

Har kjørt Oslo til Zermatt i ett strekke. Det var ikke noe problem :P 

Må vere i Hirtshals til 19:00. Men rekner med det ikke blir noe problem nei :) vet ikke hvor mye man kan stole på google maps? Skal gå ca. 10 timer ifølge den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Må vere i Hirtshals til 19:00. Men rekner med det ikke blir noe problem nei :) vet ikke hvor mye man kan stole på google maps? Skal gå ca. 10 timer ifølge den

Beregn mer. Du skal stoppe å spise, do besøk noen ganger samt at bilen også gjerne vil ha litt drikke også :) Jeg ville dratt senest 7, da har du litt buffer på tiden. 

2 timer siden, Walkabout skrev:

Det er bra, planlegger Hirtshals - München i ett strekke her så da burde jo det gå greit :P 

Kiel - Zermatt går fint på 8-9 timer så du burde klare dette lett :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Generelt:

Har du ikke AC kan du regne med at du vil bruke lenger tid/være helt utkjørt. Så AC er viktig om du vil være nogenlunde opplagt. Jeg kjørte fra Oslo til Hamburg med gamle Benzen jeg hadde, og jeg var nok 3-4kg lettere ved ankomst, vekta hadde trukket inn i setet i form av svette. Kom meg liksom aldri til hektene igjen. Det var 40 varmegrader. Dagen etter var litt samme leksa, mye trafikk og mye varme, jeg var helt ferdig i München.. På returen hjem fra Kroatia kjørte jeg på natta, og da fikk man langet ut mye mer. Det gikk smooth.

Senere år har jeg kjørt BMW med AC og det blir noe helt annet. Mitt tips er å ikke stoppe unødvendig på transportetapper. Ikke kjedespis og drikk hele veien, da blir det mange stopp, og 10-15 minutter i veikanten spiser fort av snitthastigheten. Har senere kjørt Kiel-München-Kroatia uten problem med to bensinfyllinger(bensinen i Slovenia er så som så, man kan ha uflaks, derfor to stopp, et i Tyskland og et i Østerrike).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2019 den 23.03, Skulebollen skrev:

Klarte pinade og få ordna meg rom på Lindner motorsport hotell fra Lørdag til Mandag :D

Så da blir det nurburg hirtshals i ett strekke, satser på det går bra :P

biffen og ølet på lindner er utmerket :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...