Gå til innhold

Andreaskarm's Titansilber F10 M-Sport, Garasjeprosjekt


Anbefalte innlegg

17 timer siden, E.H.D skrev:

Ja, du må hive de gummimattene langt vekk, ser ikke ut. Har de originale stoffmattene i min året rundt.  😁

Ser ut som alcantaraen holder seg fin, men rattet ser ut som det trenger noen omganger med rens, hehe. 

Ja mattene skal i bosset. Rattet skal byttes ut er planen. Skinnet er blitt blankt. Prøvde å rense det, men ble ikke bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kjennskap til Lenos Garage produktene. Jeg er litt halvskeptisk til slike merker da jeg ser på dette som kun ok produkter som er megahypet opp på sosiale medier med bruk av et kjent navn. 

Jeg er bombesikker på at du kunne fått rattet ditt mye bedre med et annet produkt. F.eks Colour Lock som det er tipset om lenger oppe her. Eller Swissvax Forte settet. 

Selv fikk jeg veldig bra resultat med Fenice settet jeg brukte i den hvite Z4en du sikkert fikk med deg jeg tok tidligere i vår. Minuset med det settet der var utstyret som fulgte med. Det var helt elendig. Melaninsvampen som skulle brukes med rensen gikk i oppløsningen og kluten som skulle brukes til påføring av beskyttelsen loet. Så en god skinnbørste en tekstilpad og noen gode frottékluter så er du der. 

57618408_976769465855701_369856415584275

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...