Gå til innhold

danskiii's F10 525d. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Fikk melding nå at han kunne ikke slå prisen i england. Der ble prisen på et sett 765£ inkl frakt ex vat. Har sendt forespørsel på 3 sett uten dekk, får tilbud på dekk her av ham andre 😄 keep u posted. Nettsiden i england er bm autosport. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, danskiii skrev:

Fikk melding nå at han kunne ikke slå prisen i england. Der ble prisen på et sett 765£ inkl frakt ex vat. Har sendt forespørsel på 3 sett uten dekk, får tilbud på dekk her av ham andre 😄 keep u posted. Nettsiden i england er bm autosport. 

Jeg skal antakelig selge mine Avantgarde M355 i løpet av et par måneder. De er inne på pulverlakkering nå, så de får samme farge over hele felgen (og ikke todelt). Men om dere får nye for den prisen som nevnt over så er det ikke så langt unna det jeg vil ha i minstepris for mine, så liker dere den todelte looken så er det nok bare å kjøpe nye uansett :) Trodde disse var utgått av sortimentet (pga. de for like BMWs style 343), men mulig noen har flere igjen da.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Walkabout skrev:

Jeg skal antakelig selge mine Avantgarde M355 i løpet av et par måneder. De er inne på pulverlakkering nå, så de får samme farge over hele felgen (og ikke todelt). Men om dere får nye for den prisen som nevnt over så er det ikke så langt unna det jeg vil ha i minstepris for mine, så liker dere den todelte looken så er det nok bare å kjøpe nye uansett :) Trodde disse var utgått av sortimentet (pga. de for like BMWs style 343), men mulig noen har flere igjen da.

Du selger kanskje dine med dekk eller blir det kun felg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, danskiii skrev:

Du selger kanskje dine med dekk eller blir det kun felg? 

Skjønner ikke problemstillingen, du skulle vel hverken ha M sport eller noe annet enn Alpinafelger på? :roll:

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, papertiger skrev:

Skjønner ikke problemstillingen, du skulle vel hverken ha M sport eller noe annet enn Alpinafelger på? :roll:

Hehe må nok følge mine egne ideer heller enn andres på noen ting 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen med nydelig bil!

Tror du kommer til å stortrives med denne :)

Liker planene med M-Sport og andre hjul. (Selv om jeg synes originalhjulene kler bilen veldig bra uten M-Sport)

Personlig så synes jeg høyden på bilen var faktisk ganske bra originalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snowbiz skrev:

Gratulerer igjen med nydelig bil!

Tror du kommer til å stortrives med denne :)

Liker planene med M-Sport og andre hjul. (Selv om jeg synes originalhjulene kler bilen veldig bra uten M-Sport)

Personlig så synes jeg høyden på bilen var faktisk ganske bra originalt. 

Takk 😄 og takk igjen for prøvekjøring! 

Ja det tror jeg også! 

Den har jo msport understell så litt lavere enn org setup er den jo, men kan alltids være enda litt lavere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Walkabout skrev:

Blir kun felger, da dette er vinteroppsettet mitt. Så vinterhjulene skal i så fall over på style 373-felgene jeg har kjøpt :) 

Du kjører 20" på vinter? Hvordan har det vært? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 7.18, danskiii skrev:

Du kjører 20" på vinter? Hvordan har det vært? :P

Etter fem år med 20" på vinter ville jeg fortsatt ikke byttet. Synes det både ser bra ut og funker bra. Ulempen er hinsides dyre dekk om man ikke har mye rabatter :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har tuklet en del med disse fra før, noe annet gøy en kan bemerke seg å ettermontere? 🤔

Og igjen, hvem kan koble å kode combox for meg? 😅 Gjort det før på E82 men vil ikke gjøre det igjen da jeg ikke har data til det lengre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, danskiii skrev:

Til dere som har tuklet en del med disse fra før, noe annet gøy en kan bemerke seg å ettermontere? 🤔

Og igjen, hvem kan koble å kode combox for meg? 😅 Gjort det før på E82 men vil ikke gjøre det igjen da jeg ikke har data til det lengre.. 

Nå er LCI ramme til skjermen allerede sagt. Lakk av chromen rundt blinklysene. 

Gratulerer med flott bil og flott motor. Som jeg nevnte før i tråden har fattern hatt sin i 9 år. Den gikk fint i høye hastigheter samt kjørte Oslo - Trondheim på 0.48 på mila i tett snøvær. Så en fantastisk bil/motor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's F10 525d. Solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...