lagunilla 2653 Report post Posted July 31 19 timer siden, Saltkjelen skrev: @lagunilla Dere klippet vel og skjøtet HSD-kablene tidligere? Jo, ble nesten aldri bra😛 Derfor har vi sluttet med å skjøte. 1 Saltkjelen reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
danskiii 2495 Report post Posted August 7 Hva sier folket til om å sette på m5 fanger foran samt m5 forskjermer? Uten noe m5 emblemer selvfølgelig! 😊 Share this post Link to post Share on other sites
ahj 1716 Report post Posted August 7 4 minutter siden, danskiii skrev: Hva sier folket til om å sette på m5 fanger foran samt m5 forskjermer? Uten noe m5 emblemer selvfølgelig! 😊 Jeg stemmer nei. Gå heller for Msport. 2 Marius2002 and Steinark84 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Marius2002 3141 Report post Posted August 7 ^ what he said Share this post Link to post Share on other sites
danskiii 2495 Report post Posted August 7 24 minutter siden, ahj skrev: Jeg stemmer nei. Gå heller for Msport. 21 minutter siden, Marius2002 skrev: ^ what he said Men er det virkelig så galt da mtp så mange e34/e39/e60 som går med m5 😅 nesten som det er helt vanlig å sette på m5 føler jeg.. 😅 Vil ikke ha 4 utblås bak da, det syns jeg blir for mye på en 3liter.. Share this post Link to post Share on other sites
Marius2002 3141 Report post Posted August 7 Vel, prøv å skille E34, E39 og E60 M5 mot M-Sport(frontfangere). Fullt mulig, men man må vite detaljene for å se forskjell uten å måtte studere F10 M5 mener jeg har større forskjell fra M Sport enn dens forgjengere Share this post Link to post Share on other sites
Tony Soprano 897 Report post Posted August 7 Go Alpina 🤩 1 Walkabout reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
danskiii 2495 Report post Posted August 7 7 minutter siden, Tony Soprano skrev: Go Alpina 🤩 Hadde det ikke sett så 'aftermarket' ut så hadde jeg vurdert det faktisk! Men klarer ikke å like det desverre Share this post Link to post Share on other sites
StigJ 3786 Report post Posted August 7 M-sportfanger uten tåkelys 👍 Synes M5-fanger er fyfy. 3 danskiii, Marius2002 and Walkabout reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
ahj 1716 Report post Posted August 7 Msport med 535d eksos kan jo bli veldig lekkert. Evt bare liten diskre leppe foran samt felger og senk Share this post Link to post Share on other sites
Walkabout 5000 Report post Posted August 7 (edited) Jeg stemmer for facelift-fanger, da får du på plass originale LED tåkelys også. Da slipper du bytte resten også. Det med en leppe er kult, type som bildet her Edited August 7 by Walkabout 4 MarcusSteffensen, mslello, papertiger and 1 other reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
danskiii 2495 Report post Posted August 7 3 timer siden, Walkabout skrev: Jeg stemmer for facelift-fanger, da får du på plass originale LED tåkelys også. Da slipper du bytte resten også. Det med en leppe er kult, type som bildet her DEN der likte jeg! 😍 2 MarcusSteffensen and Walkabout reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
papertiger 2543 Report post Posted August 7 1 time siden, danskiii skrev: DEN der likte jeg! 😍 +1, det var stilrent og lekkert! Share this post Link to post Share on other sites
danskiii 2495 Report post Posted August 7 bare fjerne tåkelys så er det top notch Share this post Link to post Share on other sites
danskiii 2495 Report post Posted August 13 Bilen skal etter (nye) planen ankomme Drammen i morgen ila dagen. @liffi makser ut brobeans skalaen og henter den der samt kjører den opp til meg neste helg! Oh yeah! Ventingen er drepen 😂 5 FTE, ogee1, liffi and 2 others reacted to this Share this post Link to post Share on other sites