Gå til innhold

danskiii's F10 525d. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, papertiger skrev:

Nå skal jeg være skeptikeren her inne; det er mye bra lesning og erfaringer med xHP, men er det noen bakdeler/faremomenter mtp holdbarhet, slitasje etc? Eller er det for nytt til at slike ting har komt til overflaten ennå? 

Jeg har kjørt med xHP på min i snart 2 år. Kassa girer bedre en D enn den gjorde før jeg programmerte det. Videre har jeg programmert noen andre biler. Da en e91 320d xDrive med nå 220kkm på telleren. Den er tunet og kassa er like bra i dag som dagen den ble hentet fra BMW. :) 

Mye interessant lesing her: https://www.xhpflashtool.com/blog/  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daniel. skrev:

Har ikke den testbilen til de folkene som utvikler xHP kjørt ganske langt med dette og?

Jeg mener dems egne test biler er kjørt ganske langt og hardt. Dems E92 335i er vell et sted mellom 140k-170kkm hvor den brukes mest som banebil. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg booket meg time for å ta BE sertifikat idag. Rettere sagt skal ta all kursing og kjøring idag så er det vel 2 uker med ventetid før jeg får oppkjøring så da blir det B96 i mellomtiden :)

På grunn av det så blir det å ettermontere hengerfeste på bilen og det er noe jeg ikke har vært borti før. Har lyst å gjøre dette selv da jeg ser på meg selv som greit habil med å skru på bil men lurer da på om det er noen andre her som har har gjort eller vært med på å gjøre dette før? @lagunilla kanskje? Er det noe spesielt en må ta hensyn til eller tenke på? Er snakk om westefalia avtagbart hengerfeste fra Koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Selve monteringen skal være ganske rett frem 🤔 Er ledningsnett og kobling av det som sikkert skaper mest hodebry 😅

Skal det være så mye hodebry da, er ikke det plug n play? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, danskiii skrev:

Da har jeg booket meg time for å ta BE sertifikat idag. Rettere sagt skal ta all kursing og kjøring idag så er det vel 2 uker med ventetid før jeg får oppkjøring så da blir det B96 i mellomtiden :)

På grunn av det så blir det å ettermontere hengerfeste på bilen og det er noe jeg ikke har vært borti før. Har lyst å gjøre dette selv da jeg ser på meg selv som greit habil med å skru på bil men lurer da på om det er noen andre her som har har gjort eller vært med på å gjøre dette før? @lagunilla kanskje? Er det noe spesielt en må ta hensyn til eller tenke på? Er snakk om westefalia avtagbart hengerfeste fra Koed.

Kun erfaring med original ettermontering😃 Pass på når du skal borre bare. Hadde en kunde som borra tvers gjennom kabel pølsa😂 ble dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Har tenkt og ettermontere h.feste på fruens f11 også. Fint om du kan være prøvekanin 😁

 

2 minutter siden, Designer skrev:

Frista å ettermontere på ny-invisteringen også.

Følger med :D 

 

Er jeg heldig så ankommer delene koed idag og jeg kan ha dem til fredag muligens, isåfall så blir det å montere søndag :)

 

og @Designer, hvilken ny-investering? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's F10 525d. Solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...