Gå til innhold

danskiii's F10 525d. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Mortenej said:

Tøft å se at du fikser på F10'n. Hjalp å få løftet den. Spennede å følge med endringene her, mens jeg fortsetter å kjøre min fabrikk orginal :) Trives med det og :) E fantasktiske biler dette, med rett motor og masse krefter.

Gøy å se helt originale biler også, en smak for hvert ett sete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget vakkert Danskii😀👍

De felga ble perfekt .

Forresten drømte jeg i natt at jeg hadde en kullsvart f10 .

Den var grisepen ,det første jeg gjorde idag var å sjekke Finn.no,kan jeg ha sanndrømt?😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, sveigis said:

Meget vakkert Danskii😀👍

De felga ble perfekt .

Forresten drømte jeg i natt at jeg hadde en kullsvart f10 .

Den var grisepen ,det første jeg gjorde idag var å sjekke Finn.no,kan jeg ha sanndrømt?😀

Takker :)

hehe ja kanskje det er på tide med noe nyere? Ganske så digg hverdags luksus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vært hjemme i begravelse i helgen, ålesund-sandnes-ålesund på 2 dager. Reisen tar på men godt med comfort seter merker jeg! Sliter litt med subbing som nevn tidligere men førerside bak er mye verre enn passasjerside. Usikker på om settskruen som strammer justerings skru på coilover var strammet, men vil det kunne gjøre at den skrur seg ned? Den er plutselig lavere på førerside. Må også få til 4hjulskontroll straks, se om de kan justere til max lovlig camber bak.

AAE4F046-AB8B-4A61-9FDB-83AA0F499DBE.thumb.jpeg.593a99cfb3d19656ec1d6110c6c6ef46.jpeg
 

66FEA0C0-1EA6-49ED-A4EB-308D885FF14C.thumb.jpeg.82f0cf5bdab60dd9fa8332cf9c904f67.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
27 minutes ago, Evopower said:

Det kan blir bra 😃

Da må du vel også ha 235/35 foran mht til rulleomkrets? 

 

MÅ vel egentlig ikke? :) Har ikke noe x-drive som kan tulle. jeg må derimot bli kvitt subbingen, ser skjermen ikke liker dette og skrifta på dekket er snart borte..

Fremme kan det subbe om jeg senker mer ned, noe jeg jo vil gjøre senere. Tenker det kan vente til neste år isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutes ago, Evopower said:

Tenkte mest for at asc systemene skal jobbe optimalt, de liker ikke for store avvik foran-bak. Men du må jo ikke nei 😛

Ja ser den, men 1% skal den få tåle tenker jeg. viser seg nok fort uansett om det lugger noe av det eller ei, evt feilmeldinger. Som sagt, nye dekk blir det nok der også men fy faderullan med penger det går på bil for tiden :P overhaling av girkassen til E21, LDS diff til samme samt alt ombyggingen som skjer, det tømmer konto ass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering på nye dekk. Ordre ble visst kansellert på grunn av feilprising i nettbutikk.. så ja. Tror det var litt dråpen på disse hjula. Kommer for salg da jeg rett og slett heller finner noe som passer bedre.

Selges til første mann med 8000,- i hånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Gabz said:

Flott oppsett på denne nå :) Vilt hvor mye et sett hjul og riktig høyde gjør med en bil. 

Ja hadde bare hjula passet bedre :) men takk :)


Hjula er forresten solgt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's F10 525d. Solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...