Gå til innhold

danskiii's F10 525d. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer så mye med helt riktig F10, med helt riktig motor 👍 Dette er nok en bil du vil bli veldig fornøyd med. 

Takk 😄😄

11 minutter siden, Gorg skrev:

Grattis med ny staselig bil 😃👏🏻

Takk 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer så mye med helt riktig F10, med helt riktig motor 👍 Dette er nok en bil du vil bli veldig fornøyd med. 

Må si meg helt enig der. Min far har samme, han har nå etter 9 år eie valgt å bytte den ut med en 540i G31. Selv det var vanskelig valg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ahj skrev:

Må si meg helt enig der. Min far har samme, han har nå etter 9 år eie valgt å bytte den ut med en 540i G31. Selv det var vanskelig valg :) 

Så artig, jeg byttet jo min F10 530d etter dog kun fire og ett halvt år i G30 540d 😀 Det var helt klart ett vanskelig valg for min del, G30 er bedre men ikke så mye bedre at det egentlig forvarer merprisen. F10 er rett og slett en knall god bil 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små innkjøpt påvei før bilen 😄

Litt penere navi knapp

Screenshot_20190708-205244.thumb.png.dc3a2597665c6c8b8881fa69ed8d765b.png

Samt blank sort vinyl til å dekke over krom på sideblink. 

Screenshot_20190708-205313.thumb.png.b347d9e69549f2c45fee62ae242a356d.png

Tok en prat med selger også og ser ut som jeg må belage meg på en combox retrofit.. Noen som har en liggende og har mulighet til å kode etter sommeren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pent eksemplar @danskiii

Om jeg får til å ettermontere original NBT kontroller på CIC, så skal jeg gi fra meg en lyd. Litt annen feeling i den kontra ebay løsning :)

ang felgvalget, liker 👍 Selv sett på Avantgarde varianten av M5 felgene, men ser at de ikke er så enkle å få tak i lenger. Finner dem på ebay, men litt skeptisk til felghandel derifra... Venter spent på hvor du får tak i dine, for style 343m er min favoritt på F10 chassis 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Gratulerer med pent eksemplar @danskiii

Om jeg får til å ettermontere original NBT kontroller på CIC, så skal jeg gi fra meg en lyd. Litt annen feeling i den kontra ebay løsning :)

ang felgvalget, liker 👍 Selv sett på Avantgarde varianten av M5 felgene, men ser at de ikke er så enkle å få tak i lenger. Finner dem på ebay, men litt skeptisk til felghandel derifra... Venter spent på hvor du får tak i dine, for style 343m er min favoritt på F10 chassis 😁

 

Takker :D

Ja det må du gjøre! Ser det er noen på bimmerforum som har fått det til men har ikke satt meg inn i hvordan helt enda, må få bilen først :p

Fant en side i england som selger til 760£ inkl frakt, så er det jo toll og moms. 1325£ med hankook ventus s1 evo3 dekk. Men så kom jeg over en annen ikveld. Skal dele hvor jeg kommer til å kjøpe straks tilbudet kommer inn, sikkert imorgen:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's F10 525d. Solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...