Gå til innhold

danskiii's F10 525d. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, ahj skrev:

Nå er LCI ramme til skjermen allerede sagt. Lakk av chromen rundt blinklysene. 

Gratulerer med flott bil og flott motor. Som jeg nevnte før i tråden har fattern hatt sin i 9 år. Den gikk fint i høye hastigheter samt kjørte Oslo - Trondheim på 0.48 på mila i tett snøvær. Så en fantastisk bil/motor :) 

Bestilt folie for blink, smålig usikker på lci ramme da.. 

Takk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bilen nå avtalt å være fremme hos meg 21 august. Hadde litt lyst å hente den selv mem ser det blir så dyrt at jeg velger å få hjelp av 2 kamerater som jobber i nord og skal hjem da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, andreaskarm skrev:

Klar for Fredag?

Oh yes. Får beskjed om flere som kommer samt om det er stort nok antall i år så får vi mest sannsynlig en liten premiespons nesteår :) blir me e21 då 👍

 

E du klar? :)

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Evopower skrev:

Tøft å kjøpe bil usett 💪 men blir nok en flott opplevelse :) f10 med sekser er en av de beste hverdagsbilene man kan ha. Gleder meg til å se bilder :)

Hadde jo hjelp til å se og prøvekjøre da 😊 kjøpt leilighet også usett en gang, ordna seg ganske greit det 😅 hehe

Uansett så gleder jeg meg noe enormt til dette, komme tilbake til nyere bil med lassevis av utstyr! Skal bli nok bilder til å gå lei 😅

Prøver for øyeblikket å google meg frem til den eneste feilen som er på bilen og det er at kamera på forskjermene lun fungerer sporadisk. Noen som har input der? 

Funderer også på M5 look foran og msport bak, liker m5 fangeren og 5 serie er jo notorisk for å bruke m fangere i alle modellrekker 🤔

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, danskiii skrev:

Prøver for øyeblikket å google meg frem til den eneste feilen som er på bilen og det er at kamera på forskjermene kun fungerer sporadisk. Noen som har input der? 

 

Er ikke ukjent at fukt klarer trenge inn på kamera eller ledningen. Sett flere bilder hvor man ser tydelig irr på kontaktflatene til kameraet, men vet at det har blitt skifta mange ledningsnett også. Kamera finner du heldigvis brukt til en billig penge, og byttes lett. Ledningsnettet derrimot... kan si det sånn at koed har ledningsnett for sideview kamera til salgs for 5.548,75,- per stk. Har funnet noen som selger dette på ebay til halve prisen, men fortsatt dyrt for noen ledninger.

Det skal gå ann å lage egne HSD kabler, og har smått begynt å "forske" på dette. Virker dog som det ligger noe mer arbeid for å lage dette kontra "ordinære" ledningsnett. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Er ikke ukjent at fukt klarer trenge inn på kamera eller ledningen. Sett flere bilder hvor man ser tydelig irr på kontaktflatene til kameraet, men vet at det har blitt skifta mange ledningsnett også. Kamera finner du heldigvis brukt til en billig penge, og byttes lett. Ledningsnettet derrimot... kan si det sånn at koed har ledningsnett for sideview kamera til salgs for 5.548,75,- per stk. Har funnet noen som selger dette på ebay til halve prisen, men fortsatt dyrt for noen ledninger.

Det skal gå ann å lage egne HSD kabler, og har smått begynt å "forske" på dette. Virker dog som det ligger noe mer arbeid for å lage dette kontra "ordinære" ledningsnett. 

 

Fattern har samme problem med sin F10, der fungerer begge kameraene. Men kabel er irret. Vet du hvor mye jobb det er å bytte selve kabelen? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, ahj skrev:

Fattern har samme problem med sin F10, der fungerer begge kameraene. Men kabel er irret. Vet du hvor mye jobb det er å bytte selve kabelen? :) 

Er litt jobb, men vil tenke på det som en god søndagsøkt :P

Selve kabelen ligger godt pakka inn i kupeen, så man må nesten regne med å fjerne sete for å kunne komme til HSD kabelen under teppe. For å være ærlig tror jeg det er enklere å bare klippe av den gamle ledningen, og føre ny gjennom kupe (tenker da under teppe rett ved dørlista). Da ligger jo den gamle fortsatt i bilen, men man slipper unna mye arbeid. 

Kan være litt slit å føre kabelen gjennom brannmuren, men om man fjerner "hodet" til HSD kabelen så skal man klare få den gjennom. Typ sånn her

ERS05O5g.png.ad3ad2d093df5ec8dc02481ad3f11aca.png

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, humpfy skrev:

Mine hadde samme problem. Enn så lenge har det funket å rense kontaktene godt. Lov å håpe på at det ikke er verre @danskiii. Ville ikke kjøpt noe før du har prøvd, i det minste.

Det skal jeg prøve straks jeg får den :) bare kontaktrens og kanskje vaselinspray i etterkant? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's F10 525d. Solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...